معرفی و بررسی هواوی میت ۳۰ پرو

شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی‌ هوشمند، هرساله اوج هنر و توانایی خود را در قالب پرچمداران به رخ رقیبان می‌کشند. هواوی اما مدتی است که به خاطر تحریم‌های آمریکا و نبود سرویس‌های گوگل تحت فشار قرار گرفته و با مشکلات و تبعات این قضیه دست و پنجه نرم می‌کند.

میت ۳۰ پرو پرچمدار سال ۲۰۱۹ هواوی است که حالا با تاخیری یک ساله وارد بازار کشور شده و با داشتن ویژگی‌های جذاب گزینه مناسبی برای خرید ارزیابی می‌شود و ما قصد داریم در این مطلب به سراغ این پرچمدار و بررسی همه جانبه‌‌ی آن برویم تا شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم.

طراحی: نمایشگر به توان دو!

طراحی قاب جلویی میت ۳۰ پرو اولین چیزی است که در اولین نگاه خودنمایی کرده و توجه‌ها را به خود جذب می‌کند، چرا که با طراحی روبرو هستیم که به طور کلی حاشیه‌ها را از سمت چپ و راست نمایشگر حذف کرده و لبه‌های خمیده را تا نزدیک قاب پشتی امتداد داده است، به طوری که شاهد حضور دکمه‌ی پاور در ابتدای قاب پشتی هستیم.

نمایشگر در بررسی میت ۳۰ پرو
نمایشگر در بررسی میت ۳۰ پرو

این طراحی خاص باعث می‌شود تا از نگاه کردن به قاب جلویی نهایت لذت را ببریم و شرکت چینی را به خاطر این طراحی تحسین کنیم. هرچند این طراحی خیلی هم بی نقص نیست و بالای نمایشگر با یک ناچ نسبتا بزرگ مواجه هستیم که تا حدی از جذابیت پنل جلویی می‌کاهد (البته این ناچ همچنان از ناچ به کار رفته در سری آیفون ۱۲ اندازه کوچک‌تری دارد).

ناچ نسبتا بزرگ در بررسی میت ۳۰ پرو
ناچ نسبتا بزرگ در بررسی میت ۳۰ پرو

طراحی عجیب میت ۳۰ پرو باعث شده تا فریم آلومینیومی اطراف گوشی فضای کافی برای دکمه‌های ولوم نداشته باشد و هواوی به ناچار از یک حالت نرم افزاری برای تغییر میزان صدای گوشی استفاده کند. برای انجام این کار کافیست به روی یکی از لبه‌های نمایشگر دو بار کلیک کنید تا پنجره ولوم نمایش داده شود.

با حذف دکمه‌های ولوم، اطراف دستگاه تا حد زیادی خلوت شده و در سمت راست شاهد دکمه‌ی پاور، بالا شاهد میکروفون دوم و لبه‌ی پایینی شاهد درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی (نانو مموری)، درگاه Usb type C، میکروفون اصلی و اسپیکر تکی باشیم.

قاب شیشه‌ای پشتی پرچمدار هواوی که مانند پنل جلویی از گوریلاگلس نسخه ۶ بهره می‌برد، طراحی ساده‌ای داشته و از دوربین چهارگانه با طراحی دایره‌ای شکل، فلش دوگانه و لوگوی هواوی در پایین میزبانی می‌کند. همه‌ی این مشخصات باعث شده تا با محصولی ۱۹۸ گرمی با ضخامت ۸.۸ میلی متر روبرو باشیم که از گواهی IP68 (تا عمق ۲ متر برای ۳۰ دقیقه) هم پشتیبانی می‌کند.

طراحی قالب پشتی در بررسی میت ۳۰ پرو
طراحی قالب پشتی در بررسی میت ۳۰ پرو

هواوی میت ۳۰ پرو را در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی، بنفش، سبز و دو مدل 4G و 5G تولید کرده است که می‌توانید بنا به نیاز و سلیقه میان آن‌ها انتخاب کنید.

نمایشگر و امنیت: به وسعت بینهایت

در بخش قبل تا حدی در مورد نمایشگر این دستگاه صحبت کردیم. میت ۳۰ پرو از یک صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۱۷۶ بهره می‌برد که تراکم پیکسلی ۴۰۹ را ارائه کرده و حدود ۹۴ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

بررسی میت ۳۰ پرو
بررسی میت ۳۰ پرو

این نسبت بسیار خوب صفحه نمایش به بدنه به لطف استفاده از نمایشگر خمیده پدید آمده است که طرافداران و منتقدان خاص خودش را دارد، زیرا در برخی برنامه‌ها نوشته‌ها و اطلاعات به قسمت لبه‌ها منتقل شده و کاربران را با مشکل مواجه می‌کند، هرچند امکان تنظیم عدم نمایش اطلاعات در خمیدگی اطراف نمایشگر در تنظیمات وجود دارد.

در واقع به بیان دیگر دوست داشتن یا نداشتن خمیدگی صفحه نمایش تا حد زیادی به سلیقه کاربران برمی‌گردد، ولی به طور کلی اگر به این نوع نمایشگر‌ علاقه ندارید، این گوشی به دلیل داشتن خمیدگی‌هایی با امتداد زیاد می‌‌تواند برایتان آزاردهنده باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که به دلیل این نوع طراحی در صورت ضربه به فریم گوشی، این ضربه مستقیما به صفحه نمایش وارد شده و می‌‌تواند آن را به مراتب آسیب پذیرتر از دیگر پرچمداران کند.

نمایشگر در بررسی میت ۳۰ پرو
نمایشگر در بررسی میت ۳۰ پرو

پیش از پرداختن به کیفیت نمایشگر توجه داشته باشید که این محصول ساخت سال ۲۰۱۹ می‌باشد و در اصل باید با پرچمداران سال قبل شرکت‌های مختلف مقایسه شود، اما از آنجایی که در حال حاضر وارد بازار کشور شده درواقع با پرچمداران امسال مقایسه خواهد شد.

کیفیت صفحه نمایش میت ۳۰ پرو بسیار خوب است و می‌تواند تماشای فیلم و محتوای مختلف را به کاری لذت بخش بدل کند. نور نمایشگر هم کاملا مناسب است و مشکلی از بابت تماشای آن زیر نور مستقیم خورشید نخواهید داشت، ولی همچنان پایین‌تر از پرچمداران اپل و سامسونگ قرار می‌گیرد.

نمایشگر در بررسی میت ۳۰ پرو
نمایشگر در بررسی میت ۳۰ پرو

در نهایت اگر بخواهیم این صفحه نمایش را با نوت ۲۰ اولترا یا اس ۲۰ پلاس مقایسه کنیم، این گوشی به دلیل رزولوشن پایین‌تر، نور کمتر و همچنین فقدان نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی قطعا در رتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد. البته این موضوع از لذت بخشی نگاه کردن به میت ۳۰ پرو نمی‌کاهد و این گوشی می‌تواند تمام و کمال شما را راضی کند.

در بخش امنیت با یکی از بهترین پرچمداران جهان مواجه هستیم، چرا که این محصول از دو روش حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند. حسگر اثرانگشت به صورت اپتیکال زیر نمایشگر قرار گرفته و سرعت و دقت بسیار رضایت بخشی دارد.

تشخیص چهره هم به صورت سه بعدی انجام گرفته و امنیت بسیار بالایی دارد. در واقع در گوشی‌های دیگر این روش به صورت دو بعدی و به کمک دوربین سلفی انجام می‌شود اما در این گوشی با سیستمی مشابه با پرچمداران اپل روبرو هستیم.

در آخر باید گفت هر دو روش از سرعت، دقت و امنیت بالایی برخوردار هستند و می‌توانید از هر دو به صورت همزمان یا تکی استفاده کنید تا با خیال راحت قفل گوشی را بازگشایی کنید.

نرم افزار: تحریم و باز هم تحریم!

اگر یکی از مطالب اخیر درمورد گوشی‌های هواوی از جمله بررسی Y9a یا راهنمای خرید گوشی‌های هواوی را در وبلاگ ما مطالعه کرده باشید، حتما می‌دانید که جریان هواوی و تحریم‌ها چگونه است. در اینجا به صورت مختصر به این موضوع می‌پردازیم.

در ادامه اختلافاتی که بین چین و آمریکا به وجود آمد، کشور آمریکا غول تکنولوژی چینی‌ها یعنی هواوی را تحریم کرد. به همین سبب شرکت چینی دیگر نمی‌تواند از برنامه‌های گوگل از جمله گوگل پلی، جیمیل، یوتیوب، کروم و … به روی گوشی‌های خود استفاده کند.

در صورتی هم که این برنامه‌ها را از اینترنت دانلود کنید، درنهایت امکان اضافه کردن اکانت به آن‌ها وجود ندارد. به طور خلاصه اگر از برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل زیاد استفاده می‌کنید خرید این گوشی و دیگر گوشی‌های هواوی که شامل تحریم می‌شوند به شما پیشنهاد نمی‌شود.

اگر بود و نبود سرویس‌های گوگل برای شما اهمیتی ندارد، بد نیست بدانید که میت ۳۰ پرو از آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی Emui 11 بر پایه‌ی اندروید ۱۰ بهره می‌برد. برای مطالعه‌ی کامل در مورد این رابط کاربری و ویژگی‌های مختلف آن می‌توانید مطلب لینک شده را مطالعه کنید.

سخت افزار و صدا

هواوی میت ۳۰ پرو را به تراشه‌ی ۷ نانومتری کایرین ۹۹۰ مجهز کرده است. این تراشه که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G76 را شامل می‌شود قدرت کافی برای اجرای جدیدترین بازی‌ها و نرم‌افزار‌های سنگین در نهایت کیفیت را داراست.

عملکرد سخت افزاری در بررسی میت ۳۰ پرو
عملکرد سخت افزاری در بررسی میت ۳۰ پرو

این مجموعه سخت افزاری به نسبت پرچمداران سامسونگ و اپل قدرت کمتری دارد ولی در عمل این اختلاف چشمگیر نیست و این دستگاه عملکرد سریع و روانی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف و اسکرول کردن بین منوها داشته و می‌توانید با خیال آسوده به روی عملکرد آن حساب کنید.

میت ۳۰ پرو در دو نسخه ۲۵۶ رم ۸ و ۱۲۸ رم ۸ تولید شده که این مقدار حافظه رم عملکرد مولتی تسکینگ خوب پرچمدار هواوی را نوید می‌دهد.

در بخش صدا این گوشی از یک اسپیکر تکی در لبه‌ی پایینی برخوردار است، این اسپیکر بلندی صدای بسیار خوبی داشته و می‌تواند صدای باکیفیتی را تولید کند که همه‌ی فرکانس‌های بالا و پایین را پوشش دهد. با وجود اینکه عملکرد این اسپیکر تکی کاملا راضی کننده است، اما جای خالی اسپیکر دوم قطعا احساس می‌شود، زیرا تقریبا همه‌ی رقبا از اسپیکرهای دوگانه با توانایی تولید صدای استریو استفاده می‌کنند.

اسپیکر تکی در بررسی میت ۳۰ پرو
اسپیکر تکی در بررسی میت ۳۰ پرو

دوربین

میت ۳۰ پرو از چهار لنز عریض، فوق عریض، تله فوتو و عمق میدان (TOF) برخوردار است که در ادامه به طور مجزا به هر کدام در شرایط نوری مختلف می‌پردازیم تا ببینیم هواوی پرچمدار خود را برای نبرد دوربین‌ها به حد کافی آماده کرده است یا نه.

چیدمان لنز دوربین‌ها‌ی میت ۳۰ پرو
چیدمان لنز دوربین‌ها‌ی میت ۳۰ پرو

دوربین اصلی

دوربین اصلی میت ۳۰ پرو سنسور ۴۰ مگاپیکسلی با اندازه ۱/۱.۷ اینچی داشته و در پس یک لنز ۲۷ میلی متری با دیافراگم f/1.6 قرار گرفته است. این دوربین به قابلیت‌های فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز مجهز شده و به سبب بهره از فناوری Quad beyer عکس‌هایی با خروجی ۱۰ مگاپیکسلی به ثبت می‌رساند. ناگفته نماند که این دوربین می‌‌تواند در نهایت کیفیت 4k 60fps به ثبت ویدئو بپردازد.

منو دوربین میت ۳۰ پرو
منو دوربین میت ۳۰ پرو

دوربین اصلی در نور روز می‌تواند تصاویر خوب با جزئیات بالا و رنج دینامیکی بسیار عریض بگیرد. نویز در این عکس‌ها تقریبا وجود ندارد و رنگ‌ها با دقت تقریبا خوبی به ثبت می‌رسند. تقریبا خوب، چرا که برخی رنگ‌ها مانند زرد کمی بی‌رنگ و رنگ پریده بوده و گاهی اوقات از واقعیت فاصله می‌گیرند.

به لطف سنسور بزرگ میت ۳۰ پرو، این گوشی در شب و نور کم هم قادر است عکس‌هایی شارپ با جزئیات و رنج دینامیکی خوب بگیرد و حتی منابع نور را نیز به خوبی به ثبت برساند. تنها مشکلی که در عکس‌های شب دیده می‌شود این است که در برخی تصاویر رنگ قرمز قالب می‌شود و حالت مصنوعی به عکس می‌بخشد.

با روشن شدن حالت شب رنج دینامیکی کمی بهتر می‌شود و جزئیات به طور کلی و به خصوص در سایه‌ها افزایش می‌یابد اما همچنان مشکل قرمزی برخی عکس‌ها وجود دارد و با روشن شدن حالت شب هم بهبود پیدا نمی‌کند.

دوربین فوق عریض

هواوی برای این محصول یک لنز فوق عریض با سنسور ۴۰ مگاپیکسلی درنظر گرفته که این سنسور اندازه ۱/۱.۵۴ اینچی دارد‌. دریچه دیافراگم هم به نسبت دیگر رقبا گشوده‌تر بوده و عدد f/1.8 می‌باشد، درصورتی که در دیگر پرچمداران شاهد f/2.2 یا f/2.4 هستیم.

این دوربین هم مانند دوربین اصلی از فناوری Quad beyer بهره‌مند است و به همین خاطر به صورت پیش فرض عکس‌هایی ۱۰ مگاپیکسلی ثبت می‌کند. یکی از نکات عجیب این دوربین استفاده از نسبت ۳ به ۲ به جای نسبت ۴ به ۳ معمول است.

تنها نکته‌ی شاید منفی این دوربین زاویه‌ی نه چندان عریض آن نسبت به رقبا می‌باشد و از نظر دیگر مشخصات روی کاغذ یکی از بهترین یا حتی شاید بهترین فوق عریض بین گوشی‌های هوشمند است، اما آیا در عمل هم همینطور خواهد بود؟ در ادامه خواهیم فهمید.

به لطف سنسور با اندازه بزرگ، دوربین فوق عریض میت ۳۰ پرو عکس‌های فوق عریض تحسین برانگیز‌ی ثبت می‌کند. این تصاویر جزئیات بسیار بالایی دارند و عملا هیچ نویزی در آن‌ها دیده نمی‌شود. رنگ‌ها هم نسبت به دوربین اصلی جذاب‌تر و با رنگ و آب بهتری گرفته می‌شوند. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود واقعا این سوال پیش بیاید که کدام لنز، لنز اصلی میت ۳۰ پرو به حساب می‌آید!

اصلا اغراق نیست اگر دوربین فوق عریض پرچمدار هواوی را بهترین نمونه در بین گوشی‌های هوشمند جهان بدانیم. زمانی که نور محیط کاهش پیدا کند، این دوربین همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد و در شب تصاویر فوق عریض با نویز کم، رنج دینامیکی وسیع و شاپنس مناسب به ثبت می‌رساند. نمونه‌های شب فوق عریض این محصول هم بهترین در نوع خود هستند.

قابلیت نایت مود هم برای این دوربین در نظر گرفته شده که با روشن کردن آن رنگ‌های دقیق‌تری خواهیم داشت اما در عوض به دلیل برش دیجیتالی و پروسه‌ای که انجام می‌گیرد لبه‌های تصویر و برخی قسمت‌ها کمی نرم و آبرنگی به ثبت می‌رسند.

تله فوتو

دوربین تله فوتو میت ۳۰ پرو دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.4 بوده و از قابلیت‌های فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر هم پشتیبانی می‌کند. این دوربین می‌‌تواند تا ۳ برابر به صورت اپتیکال زوم انجام دهد.

عکس‌های تله فوتوی گرفته شده با این گوشی در نور روز کیفیت مناسب و قابل قبولی دارند، اما طبیعتاً نباید انتظار جزئیات بالا و رنج دینامیکی بسیار خوب دوربین اصلی و فوق عریض را داشته باشید. رنگ‌های این تصاویر هم به نسبت دوربین اصلی غلیظ‌تر به ثبت می‌رسند.

در نور کم و محیط‌های تاریک خیلی عملکرد خوبی از دوربین تله فوتو شاهد نیستیم و نویز افزایش پیدا کرده و رنج دینامیکی و جزئیات کاهش می‌یابد.

دوربین سلفی

دوربین سلفی سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 داشته و قادر است تصاویری با جزئیات، رنج دینامیکی و دقت رنگ مناسب ثبت کند.

سلفی‌های پرتره هم به لطف دوربین TOF برش تمیز و بی عیب و نقصی دارند و پس زمینه هم به قدر کافی مات می‌شود تا در نهایت با پرتره‌های سلفی خوبی روبرو باشیم.

پرتره

میت ۳۰ پرو با دوربین اصلی و تله فوتو و به کمک لنز TOF می‌‌تواند پرتره‌های عادی، با زوم ۲ برابری و زوم ۳ برابری ثبت کند. در همه‌ی این حالات برش سوژه از پس‌زمینه با دقت بسیار خوبی انجام شده و پس‌زمینه هم کاملا حرفه‌ای مات می‌شود.

در حالت عادی و پرتره‌های بدون زوم این گوشی در نور روز عملکرد عالی داشته و می‌‌تواند پرتره‌های جذابی بگیرد. در صورت استفاده از زوم ۲ یا ۳ برابری جزئیات تصاویر کاهش پیدا کرده ولی همچنان در محیط باز کیفیت خوب و مناسبی را شاهد هستیم. در محیط‌های بسته مانند داخل خانه هم پرتره‌ها قابل قبول بوده و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

باتری: یک پکیج کامل

هواوی پرچمدار خود را به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز کرده است. این گوشی شارژ دهی مناسب و خوبی داشته و با استفاده معمولی و حتی نسبتاً سنگین می‌تواند یک روز کامل شما را همراهی کند.

از طرف دیگر به لطف شارژ سریع ۴۰ واتی شما قادر خواهید بود تا میت ۳۰ پرو را در مدت ۳۰ دقیقه به ۷۲ درصد و در مدت ۶۵ دقیقه به شارژ کامل برسانید. ناگفته نماند که این دستگاه از شارژ بی‌سیم سریع ۲۷ واتی نیز برخوردار است و شما این امکان را خواهید داشت تا آن را با سرعت بالایی به صورت بی‌سیم شارژ کنید.

شارژ بی‌سیم میت ۳۰ پرو
شارژ بی‌سیم میت ۳۰ پرو

در آخر جالب است بدانید که این محصول از شارژ معکوس هم بهره می‌برد و به کمک آن می‌توانید هندزفری، ساعت‌های هوشمند یا حتی دیگر گوشی‌های هوشمند را شارژ کنید.

جمع بندی

تصمیم در مورد خرید این گوشی بسیار آسان است، اگر از دسته افرادی هستید که به سرویس‌های گوگل اهمیت زیادی می‌دهید و دائما از آن‌ها استفاده می‌کنید پیشنهاد نمی‌کنیم این محصول را خریداری کنید، چرا که کم و بیش با مشکلاتی روبرو می‌شوید و نبود گوگل پلی و یوتیوب و جی‌میل و … طاقت فرسا می‌شود.

اما اگر این سرویس‌ها برایتان اهمیت چندانی ندارد، میت ۳۰ پرو با داشتن ویژگی‌های بسیار خوب در کنار قیمت منطقی در بازار ایران می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی به حساب بیاید.

در نهایت تصمیم شما چیست؟ میت ۳۰ پرو بدون سرویس‌های گوگل ارزش خرید دارد؟

8.2
نگاه کلی به میت ۳۰ پرو

پرچمدار هواوی با یک سال تاخیر وارد ایران شده است. این محصول از سرویس‌های گوگل بی‌بهره مانده، ولی گذشته از آن با داشتن صفحه نمایش خمیده با کیفیت، دوربین‌ها و قدرت سخت افزاری مناسب و باتری با شارژ دهی و سرعت شارژ خوب می‌تواند انتخاب خوبی در بازه‌‌ی قیمتی خود باشد.

ارزش خرید
7.8
طراحی
8.5
نمایشگر
8.5
نرم افزار
6.8
سخت افزار
8.5
باتری
9
دوربین
8
مزایا
  • صفحه نمایش با حاشیه‌های کم و کیفیت خوب
  • عملکرد بسیار خوب دوربین
  • شارژ دهی و سرعت شارژ باتری
  • گواهی IP68
  • طراحی زیبا
  • تشخیص چهره سه بعدی
  • سخت افزار قدرتمند
معایب
  • فقدان سرویس‌های گوگل
  • عملکرد نه چندان خوب تله فوتو در شب
  • نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی (در مقایسه‌ با گوشی‌های ۲۰۲۰)
  • رزولوشن نمایشگر می‌توانست بیشتر باشد
  • نبود اسپیکر استریو
  • ناچ نسبتا بزرگ بالای نمایشگر
14
5
2
0
3

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید گوشی ‌های هواوی به ترتیب قیمت

همه‌ی ما زمانی که تصمیم به خرید گوشی هوشمند می‌گیریم این سوال در ذهنمان نقش می‌بندد که کدام...

ثنا جهاندار time-alt ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

چرا ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی را بخریم؟

ساعت‌های هوشمند روز به روز در حال تکامل و پیشرفت چشم‌گیری هستند و در هر مدل جدیدی که معرفی...

ثنا جهاندار time-alt ۸ اسفند ۱۴۰۰

نقد و بررسی نوا 8 (ویدئویی)

نقد و بررسی گوشی نوا 8 هواوی را به‌صورت ویدئویی در این مطلب می‌توانید مشاهده کنید؛ اما سوال...

مهدی حیدری time-alt ۱۰ آذر ۱۴۰۰

هوآوی در صدد تولید شارژر 100 واتی

تقریباً یک ماه پیش بود که آنر سری گوشی‌های آنر 50 خود را معرفی کرد که مدل آنر 50 پرو به همراه...

مهدی حیدری time-alt ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

پرچمداران جدید هواوی معرفی شدند

Huawei P50 Pro و Huawei P50، جدیدترین سری از پرچمداران شرکت هواوی، امروز ساعت ۱۶ طی مراسمی در...

صدرا علی‌پور time-alt ۷ مرداد ۱۴۰۰

نقد و بررسی مچ‌بند هوشمند هوآوی بند 6

مچ‌بند‌های هوشمند در چند ساله گذشته پیشرفت بسیاری داشته‌اند. پیشرفتی که به بی‌رحم‌تر شدن این...

پارسا جهانبانی time-alt ۲ مرداد ۱۴۰۰

تاریخ عرضه هوآوی P50 به صورت رسمی تأیید شد

سرانجام انتظارات به پایان رسید و سری هواوی P50 بالاخره رونمایی خواهند شد، چراکه هوآوی به طور...

مهدی حیدری time-alt ۲۸ تیر ۱۴۰۰

بنچمارک چینی Master Lu ده رابط کاربری برتر را رتبه‌بندی کرد: اوپو در صدر، شیائومی، هوآوی و سامسونگ در قعر جدول

درحالی که به سرعت نیمی از سال 2021 میلادی را پشت سر گذاشته‌ایم، رسانه‌ها و منابع ارزیابی...

مهدی حیدری time-alt ۲۲ تیر ۱۴۰۰

نسخه 4جی اسنپدراگون 888 در سری پی 50 هوآوی؟

شرکت آمریکایی کوآلکام قصد دارد نسخه‌ی 4جی تراشه اسنپدراگون 888 خود را بسازد. این تراشه در واقع...

مهدی حیدری time-alt ۲ تیر ۱۴۰۰

گوشی ارزان‌قیمت هوآوی با تراشه اسنپدراگون 480 به زودی عرضه خواهد شد

تقریباً اوایل همین ماه بود که هوآوی رویدادی برگزار کرد که طی آن از سیستم عامل جدید خود با نام...

مهدی حیدری time-alt ۳۰ خرداد ۱۴۰۰