اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن های برتر شماره گیر و مخاطب برای اندروید

اپلیکیشن های شماره گیر و مخاطب، معمولا طرفداران زیادی ندارند. در اغلب موارد، اپلیکشین های شماره گیر و مخاطب پیش فرض خود گوشی ها، وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهند. با این حال مواردی وجود دارند که استفاده از برنامه های شخص ثالث را لازم می کند. به عنوان مثال گزارش های معدودی نشان می دهند که گوشی گلکسی نوت 8 در برخی مواقع در هنگام اجرای اپلیکیشن مخاطبین، دچار لگ می شود. در هر صورت، تعداد اپلیکیشن های تماس و مخاطب، بسیار زیاد است؛ اما فقط تعداد کمی از آن ها واقعا خوب بوده و عملکرد مناسبی دارند. در ادامه بهترین اپلیکیشن های شماره گیر و مخاطب را به صورت جداگانه معرفی خواهیم کرد؛ البته شما با نصب هریک از آن ها، تقریبا یک کار را انجام خواهید داد. با سایمان دیجیتال همراه باشید.

اپلیکیشن برتر شماره گیر و مخاطب: addappt

addappt یکی از برنامه های توانمند در زمینه مخاطبین می باشد. این برنامه، تمامی موارد معمول مانند شماره گیری و ارسال پیام سریع به مخاطبین را در اختیار می گذارد. علاوه بر این، addappt از برخی ویژگی های شبکه های اجتماعی مانند آپدیت ها، اموجی ها، عکس ها و … پشتیبانی می کند. این برنامه برای افرادی که به شخصی سازی علاقه مندند، مناسب خواهد بود؛ اما افرادی که به دنبال طراحی مینیمال هستند، احتمالا سراغ اپلیکیشن های دیگر خواهند رفت. این برنامه آدرس ها و پیام ها را ذخیره نمی کند و این یک نکته مثبت برای آن تلقی می شود. اپلیکیشن addappt نقاط مثبت و منفی خاص خود را دارد اما در مجموع می توان نقاط مثبت آن را بیشتر دانست.

اپلیکیشن برتر شماره گیر و مخاطب: EXDialer

exdialer یکی از کاربردی ترین نرم افزار های شماره گیر و مخاطبین است. یکی از ویژگی های این برنامه، پشتیبانی از 30 زبان مختلف می باشد؛ همچنین این اپلیکیشن دارای شماره گیر هوشمند بوده و رابط کاربری آن، تجربه نرم و سریعی را در اختیار می گذارد. طراحی رابط کاربری exdialer ساده و مینیمال بوده و با پلاگین هایی چون پشتیبانی از ژست های حرکتی، استفاده از آن آسان تر می شود.

اپلیکیشن برتر شماره گیر و مخاطب: Metro Phone Dialer and Contacts

Metro Phone Dialer and Contacts تقریبا ظاهری مشابه با برنامه های ویندوزی دارد. این ویژگی باعث شده است که رابط کاربری این برنامه، ساده، رنگی و مفید واقع شود. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به امکان شخصی سازی رابط کاربری، پوسته های مختلف، جست و جوی تماس ها و … اشاره کرد. دانلود این برنامه کاملا رایگان بوده و این اپلیکیشن دارای تبلیغات درون برنامه ای می باشد در حال حاضر نسخه پولی برای حذف تبلیغات آن، وجود ندارد.

اپلیکیشن های برتر شماره گیر و مخاطب: Simpler Contacts and dialer

نرم افزار Simpler از برنامه های محبوب شمار گیر و مخاطب به شمار نمی آید ولی احتمالا باید در دسته محبوب ها قرار می گرفت. این برنامه، امکاناتی چون تماس گیر بهبود یافته، مدیریت بهتر مخاطب های تکراری، بیش از 40 پوسته مختلف و پشتیبانی از شبکه های اجتماعی را در اختیار می گذارد. این برنامه همچنین امکان مسدود کردن شماره ها، تهیه نسخه پشتیبان از مخاطب ها به صورت آفلاین و ابزاری برای پاکسازی لیست مخاطبین، در اختیار می گذارد. رابط کاربری این نرم افزار، ظاهری ساده و با طراحی متریال دارد که استفاده از آن را آسان تر می کند. دانلود این برنامه به صورت کاملا رایگان بوده و نسخه حرفه ای تر آن، حدود 10 دلار قیمت دارد.

اپلیکیشن های برتر شماره گیر و مخاطب: TrueCaller

truecaller یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین برنامه های شماره گیر و مخاطب برای اندرویدی ها می باشد. این نرم افزار حتی به عنوان برنامه ای برای مدیریت SMS ها نیز کاربرد دارد. این برنامه، لیستی از امکانات مختلف برای شماره گیر، مخاطبین و پیامک ها در اختیار می گذارد. truecaller فیلتری برای پیامک های اسپم شده در اختیار می گذارد و همچنین امکان مسدود کردن شماره ها و پشتیبانی از دوسیمکارت، از دیگر ویژگی های آن می باشد. این برنامه، رابط کاربری بسیار زیبا و متریالی دارد که استفاده از آن را لذت بخش تر می کند.

اپلیکیشن های برتر شماره گیر و مخاطب: Drupe

 Drupe یکی دیگر از محبوب ترین برنامه های شماره گیر و مخاطب در بین اندریودی ها است. این برنامه رابط کاربری مدرن و بسیار زیبایی دارد که امکاناتی چون، شکاره گیر هوشمند، مسدود سازی شماره ها، ظبط تماس و روش هایی برای کنترل مخاطب های تکراری را در اختیار می گذارد. یکی از ویژگی های جالب این برنامه، امکان ارسال گیف در هنگام تماس صوتی است؛ اما شرط آن، استفاده هر دو نفر از برنامه Drupe می باشد. Drupe تمامی موارد اصلی مورد نیاز برای یک شماره گیر را پوشش می دهد و حتی در برخی موارد، بهتر از برنامه های پیش فرض خود گوشی ها می باشد. گاها برخی باگ هایی در این برنامه گزارش شده اما چندان جدی نمی باشد. بیشتر امکانات این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و فقط برخی امکانات آن، نیازمند پرداخت می باشد.

به نظر شما چه اپلیکیشن های دیگری می توانستند در این لیست قرار بگیرند؟

منبع : androidauthority

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

محتوای صوتی با وضوح بالا (High Resolution Audio) چیست؟

با پيشرفت روزافزون تكنولوژي و رشد سريعي كه اين صنعت در سال‌هاي اخير تجربه كرده است، شاهد...

صدرا علی‌پور time-alt ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

سیستم هشدار زمین لرزه اندروید، در فیلیپین به خوبی کار کرد!

گوگل سیستم هشدار زمین لرزه اندروید را که قرار است به صورت رسمی حدود یک سال دیگر عرضه شود، ماه...

مهدی حیدری time-alt ۳ مرداد ۱۴۰۰

نگاهی به مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می میکس 4 شیائومی

اگرچه شیائومی بعد از عرضه می میکس 3، می میکس 4 را برای مدت نسبتاً طولانی عرضه نکرد، سرانجام...

مهدی حیدری time-alt ۲۰ تیر ۱۴۰۰

تاریخ عرضه تبلت جدید شیائومی Mi pad 5 لو رفت

طبق انتظارات شرکت شیائومی قرار بود چند محصول مختلف از جمله MIUI 13 را در نیمه دوم 2021 معرفی...

مهدی حیدری time-alt ۱۴ تیر ۱۴۰۰

آپدیت اندروید 12 برای چه گوشی‌هایی از شیائومی عرضه خواهد شد؟

شیائومی جزو شرکت‌هایی است که برنامه چندان مشخصی برای عرضه به‌روزرسانی‌های اساسی و حتی جزئی...

مهدی حیدری time-alt ۱۳ تیر ۱۴۰۰

One UI 4.0 بر پایه اندروید 12 زودتر از موعد مقرر عرضه خواهد شد

احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا گوگل نسخه پایدار به‌روزرسانی اندروید 12 را برای بسیاری از...

مهدی حیدری time-alt ۶ تیر ۱۴۰۰

MIUI 13 احتمالاً به همراه Mi Mix 4 تا دو ماه دیگر رونمایی می‌شود

شیائومی در حال کار روی نسخه جدید رابط کاربری‌اش، یعنی MIUI 13 است. این شرکت قصد دارد آن‌را...

مهدی حیدری time-alt ۶ تیر ۱۴۰۰

رویداد MWC 2021 سامسونگ به زودی برگزار می‌شود

رویداد MWC 2021 سامسونگ در ماه فوریه یعنی حدود 4 ماه پیش اتفاق نیفتاد. باید خاطر نشان کرد که...

مهدی حیدری time-alt ۱ تیر ۱۴۰۰

ردمی نوت 8 پرو و پوکو F2 پرو آپدیت MIUI 12.5 دریافت می‌کنند

شایعه شده است که شیائومی به زودی از نسخه جدید رابط کاربری‌اش یعنی MIUI 13 رونمایی خواهد کرد....

مهدی حیدری time-alt ۳۰ خرداد ۱۴۰۰