مشخصات لو رفته آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس

بالاخره بعد از شایعات و گمانه زنی های بسیار زیاد درباره ِسری های آیفون 11، بالاخره اپل به طور رسمی تاریخ عرضه محصولات 2019 خود را در تاریخ 19 شهریور اعلام نمود. اکنون بعد از این تاییدیه رسمی ، بنابر ادعای یک منبع خبری از چین، مشخصات آیفون 11(محصول)، آیفون 11 پرو (محصول) و 11 پرو مکس (محصول) فاش شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. البته لازم بذکر است که این اطلاعات هنوز در حد شایعه می باشد و به طور رسمی از طرف اپل تایید نشده اند.

مشخصات لو رفته آیفون 11

بنابر گفته منابع خبری، آیفون 11 نسخه بهبود یافته آیفون XR خواهد بود که شروع قیمت آن از 749 دلار تخمین زده شده است. این گوشی 2019 همانند نسل قبلی خود، از نمایشگر LCD بهره مند خواهد شد و در قسمت سخت افزاری آن، انتظار می رود از پردازنده A13 اپل به همراه رم 4 گیگابایتی استفاده شود. گذشته از این موارد، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی ، سنسور تشخیص چهره از مشخصات پنل جلوی این گوشی می باشند که با توجه به شایعات، سنسور تشخیص چهره از زوایه ی عریض تری برخوردار می باشد تا هنگامیکه گوشی بر روی میز نیز قرار گرفته، امکان باز شدن گوشی فراهم گردد.

علاوه بر موارد بالا، آیفون 11 از باتری با ظرفیت 3110 میلی امپر برخوردار خواهد بود که در مقایسه با باتری 2942 میلی آمپری آیفون 10 آر، حجم آن ارتقاء پیدا کرده است. همچنین این گوشی از قابلیت 3D Touch و Apple Pencil هم پشتیبانی نمی کند. در پنل پشتی یک دوربین 12 مگاپیکسلی تعبیه شده و پشتیبانی از شارژ معکوس و وای فای 6 برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین آیفون 11 در ظرفیت های 65/256/512 گیگابایت در دسترس خواهد بود.

آیفون 11 پرو

بنابر شایعات، آیفون 11 پرو نیز نسخه ارتقا یافته آیفون XS می باشد که نمایشگر اولد نسل قبلی خود را به همراه خواهد داشت. این گوشی همانند نسخه معمولی خود (آیفون 11) مجهز به تراشه A13، سنسور تشخیص چهره زاویه دار، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، شارژ بی سیم معکوس و وای فای نسخه 6 می باشد. همچنین از تفاوت های این دو مدل 2019 اپل می توان به رم 6 گیگابایتی، دوربین سه گانه (استاندار،تله فوتو، فوق عریض)، پشتیبانی از اپل پنسل و ظرفیت های 128/256/512 گیگابایتی در نظر گرفته شده برای آیفون 11 پرو اشاره کرد.

آیفون 11 پرو مجهز به یک باتری 3190 میلی آمپری می باشد که نسبت به XS ،افزایش ظرفیت بیشتری را نشان می دهد. اما شروع قیمتی این گوشی همانند نسل قبلی خود از 999 دلار خواهد بود. همچنین گفته شده که iphone 11 pro از طراحی Frosted glass استفاده می کند که در مقایسه با طراحی گلس آیفون 11 متفاوت خواهد بود.

آیفوت 11 پرو مکس

همانطور که انتظار می رود، آیفون 11 پرو مکس نیز نسخه ارتقا یافته XS MAX می باشد که از همان نمایشگر XS بهره مند است و تنها تفاوت آن، عدم پشتیبانی از قابلیت 3D Touch است. این گوشی نیز همانند دو مدل دیگر iphone 11 و iphone 11 pro مجهز به نسخه بهبود یافته Face ID خواهد بود و همچنین از قابلیت های دیگری مانند تراشه A13 اپل، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، شارژ معکوس و وای فای 6 بهره خواهد برد.

دوربین سه گانه از ویژگی های مشابه آیفون 11 پرو مکس با آیفون 11 پرو می باشد و همچنین رم 6 گیگابایتی در کنار پشتیبانی از اپل پنسل برای ان نیز در نظر گرفته شده است. باتری 3500 میلی امپری هم نسبت به باتری 3174 میلی امپری XS MAX افزایش محسوسی دارد.

در زمینه حافظه داخلی، گزینه های مشابه آیفون 11 پرو یعنی 128/256.512 گیگابایتی برای این مدل نیز در نظر گرفته شده است و همچنین همانند XS Max شروع قیمت آن از 1099 دلار خواهد بود. بنابر گفته شایعات، اپل در طراحی iPhone 11 Pro Max نیز از Frosted Glass استفاده خواهد نمود.

در نهایت طبق ادعای سایت های خبری، برای هر سه مدل شارژر 18 واتی در داخل جعبه در نظر گرفته شده است که کابل شارژ لایتنینگ به تایب سی را به همراه خواهند داشت. همچنین طبق ادعای مکرر منابع غیر رسمی، نسخه 5G آیفون در سال 2020 به محصولات اپل اضافه خواهد شد.

نظر شما در باره آیفون های 11 چیست؟

منبع:gsm

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

آن‌چه که تاکنون از آیفون 13 می‌دانیم؛ بررسی شایعات و احتمالات پرچمداران ۲۰۲۱ اپل

خانواده آیفون 13، فردا، سه‌شنبه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران معرفی خواهند شد؛ پس بررسی دوباره...

مهدی حیدری time-alt ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

مشخصات ردمی 10 شیائومی فاش شدند؛ بهبودهای قابل توجه نسبت به ردمی 9؟

مشخصات ردمی 10 شیائومی به صورت آنلاین فاش شده است که نشان از دو ارتقای خوب در بخش سخت‌افزاری...

مهدی حیدری time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۰

طراحی می میکس 4 شیائومی لو رفت؛ بدنه سرامیکی + اسنپدراگون 888 پلاس

با اینکه احتمال عرضه Mi MIX4 شیائومی به این زودی‌ها را کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند، اما...

مهدی حیدری time-alt ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

عرضه Mi MIX 4 شیائومی با MIUI 12.5 قطعی شد؛ احتمال رونمایی این گوشی در همین ماه

به نظر می‌رسد شیائومی سخت مشغول کار بر روی یکی از گوشی‌های پرچمدار خود تحت عنوان Mi MIX 4 برای...

مهدی حیدری time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ در تصاویری واقعی دیده شد

طبق انتظارات، سامسونگ قرار است از دو ساعت هوشمندش با نام‌های Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4...

مهدی حیدری time-alt ۹ مرداد ۱۴۰۰

مشکل بازتاب نور در دوربین آیفون های سری 12

حدود یک سال پیش قبل از رونمایی آیفون‌های سری 12 شایعاتی پیرامون تامین و مشکل دوربین آیفون‌های...

حسین هاشمی time-alt ۷ مرداد ۱۴۰۰

اپل بیش از 100 میلیون تراشه A15 برای سری آیفون ۱۳ سفارش داد

همچنان که به تاریخ رونمایی و عرضه سری آیفون 13 در اوایل پاییز نزدیک می‌شویم، شایعات و صحبت‌های...

مهدی حیدری time-alt ۴ مرداد ۱۴۰۰

وجود شارژر 67 واتی در پوکو X3 GT تأیید شد!

اخیراً کمپانی پوکو خبر از حضور تراشه دایمنسیتی 1100 در گوشی POCO X3 GT داده بود و حالا خبر...

مهدی حیدری time-alt ۳ مرداد ۱۴۰۰

مشخصات کلیدی و قیمت آنر مجیک 3 و آنر مجیک 3 پرو فاش شدند!

اخیراً شرکت آنر خبر برگزاری یک رویداد جهانی را در روز 12 آگوست، یعنی کمتر از یک ماه دیگر،...

مهدی حیدری time-alt ۲۷ تیر ۱۴۰۰

اولین گوشی تاشوی گوگل، با نام پیکسل فولد تا پایان 2021 عرضه خواهد شد

همانطور که می‌دانید، سامسونگ تا چند هفته دیگر از دو گوشی تاشوی گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip 3...

مهدی حیدری time-alt ۲۶ تیر ۱۴۰۰