برند
رنگ
۰ ت
۹,۳۹۰,۰۰۰ ت
تخفیف‌دار ها
فقط موجود
جستجو در نتایج
دسته بندی ها
  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • پرفروش‌ترین
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین

ما در سایمان دیجیتال، مجموعه متنوعی از استند، یا همان پایه نگهدارنده یا همان هولدر گوشی را در طرح‌ها، برندها و کارایی‌های گوناگون در دسترس شما قرار داده‌ایم. شما با کلیک روی هر محصول، می‌توانید تصاویر، توضیحات، ابعاد و قیمت هولدر موبایل را مطالعه کرده و گزینه مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب، با راهنمای خرید هولدر موبایل همراه ما باشید و سپس، با آگاهی بیشتری نسبت به خرید این محصول جانبی پرطرفدار، اقدام کنید.

هولدر موبایل چیست؟

امروزه در دنیای مدرن، گوشی‌های هوشمند به بخش جدایی ناپذیر زندگی همه‌ی ما تبدیل شده‌اند. ما از گوشی‌ها برای انجام کارهای روزانه خود استفاده می‌کنیم و سرگرمی‌هایمان هم همگی با گوشی‌هایمان مرتبط است.

خرید هولدر موبایل

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که از گوشی خود برای مسیریابی در خودرو استفاده می‌کنید یا هنگام کار، گوشی‌تان را روی میز کامپیوتر قرار می‌دهید، می‌توانید با یک هولدر گوشی، تجربه استفاده از تلفن هوشمندتان را بهبود ببخشید. یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی گوشی‌ها، هولدر موبایل است که به شما این امکان را می‌دهد بتوانید گوشی‌تان را روی هر سطحی قرار داده و بدون نیاز به در دست گرفتن، از آن استفاده کنید.

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت چه کاربردهایی دارد؟

پایه نگهدارنده گوشی کاربردهای فراوانی دارد. از آنجا که بسیاری از اتومبیل‌ها فضایی مخصوص قرار دادن گوشی ندارند، راننده می‌تواند با تهیه یک هولدر موبایل، گوشی خودش را روی داشبورد قرار دهد و به آسانی از آن برای مسیریابی و یا پخش چندرسانه‌ای استفاده کند. همچنین می‌توانید گوشی‌تان را به یک دوربین مخصوص اتومبیل تبدیل کنید و با توجه به اپلیکیشن‌های مخصوصی که وجود دارد، در یک سفر طولانی، ویدیوهای ماندگاری از خود و خانوادتان ضبط کنید.

یکی دیگر از کاربردهای استند گوشی برای عکاسی و فیلمبرداری به صورت حرفه‌ای است. اگر می‌خواهید یک ویدیوی تایم لپس ضبط کنید که برای انجام آن نیاز است گوشی شما ساعت‌ها در یک محل به صورت ثابت قرار بگیرد، می‌توانید به راحتی با خرید استند گوشی، دستگاه خود را روی آن قرار داده و به بهترین شکل ویدیوی تایم لپس بگیرید.

علاوه بر این، هولدر نگهدارنده تبلت و گوشی می‌تواند یکی از مفیدترین لوازم جانبی برای استفاده در خانه یا محل کار افراد باشد. با قرار دادن تبلت یا گوشی خود روی هولدر، شما می‌توانید از انجام کارهای روزانه، تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه، کتاب خواندن و یا تماس‌های تصویری را به آسانی و لذتبخش‌تر از گذشته تجربه کنید.

انواع پایه نگهدارنده گوشی

پایه های نگهدارنده گوشی دارای انواع مختلفی هستند که هر یک با کاربرد خاصی طراحی شده‌اند. برخی از آن‌ها به شما امکان تنظیم اندازه گوشی‌تان را می‌دهند و حتی برای تبلت‌ها نیز مناسب هستند؛ اما برخی دیگر اقتصادی‌تر بوده و طراحی ساده‌ای را ارائه می‌کنند.

1) پایه نگهدارنده گوشی رومیزی ساده

برخی مثل پایه نگهدارنده بیسوس مدل Literary Youth Desktop Bracket دارای طراحی ساده‌ای هستند. در واقع دارای یک بخش تکیه‌گاه و یک بخش در زیر خود هستند که می‌توانید گوشی را به سادگی روی آن قرار دهید و همزمان که می‌توانید از آن استفاده کنید، گوشی شما شارژ هم بشود. این هولدرها مناسب قرار گرفتن روی میز هستند. معمولاً کارمندان و افراد پشت میز نشین از این نوع هولدر گوشی استفاده می‌کنند. برخی از این هولدرها دارای پایه ثابت و برخی دیگر دارای پایه متحرک هستند.

خرید استند گوشی

2) پایه نگهدارنده مدور یا چرخشی

این نوع از استند موبایل گوشی شما را در بر می‌گیرد تا بتوانید آن را به هر طرفی که می‌خواهید بچرخانید و به دو صورت عمودی یا افقی از آن استفاده کنید. این هولدرها که پایه نگهدارنده پورودو مدل PD-TBFS یکی از آن‌ها است، معمولاً دارای یک تکیه‌گاه پشتی با دو پد نرم در دو طرف چپ و راست هستند و با استفاده از مکانیزم فنری، خیلی محکم از گوشی شما نگهداری می‌کنند تا هنگام استفاده سقوط نکند.

خرید پایه نگهدارنده مدور یا چرخشی

3) هولدر دیواری گوشی

مدل بعدی، هولدرهای دیواری موبایل هستند. این نوع هولدرها مناسب کسانی از جمله زنان خانه‌دار است که معمولاً بیشتر وقت خودشان را در آشپزخانه سر می‌کنند. این هولدر گوشی که به دیوار متصل می‌شود، به شما اجازه می‌دهد گوشی‌تان را به آسانی روی آن قرار دهید و هر زمانی که به گوشی نیاز داشتید از آن استفاده کنید. شما می‌توانید این هولدر را در نزدیکی یک پریز برق به دیوار نصب کنید تا همزمان گوشی‌تان را هم به شارژ بزنید. البته برخی از هولدرهای دیواری گوشی مثل پایه نگهدارنده بیسوس مدل Wall-Mounted Metal به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند علاوه بر گوشی، همزمان از پاوربانک شما هم نگهداری کنند.

خرید پایه نگهدارنده دیواری گوشی

4) هولدر گوشی با پایه چسبنده

برخی از هولدرهای به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به داشبورد اتومبیل شما می‌چسبند و از گوشی شما نگهداری می‌کنند تا حین رانندگی بتوانید از گوشی خود به عنوان یک مسیریاب نیز استفاده کنید. به طور مثال پایه نگهدارنده بیسوس مدل Bullet An on-board Magnetic Bracket بعد از این که به داشبورد اتومبیل شما می‌چسبد، می‌تواند با نیرو مغناطیسی از گوشی شما نگهداری کند تا بدون هیچ مزاحمتی بتوانید از گوشی استفاده کنید.

خرید پایه نگهدارنده گوشی با پایه چسبنده

5) هولدر گوشی با پایه قابل نصب روی دریچه کولر خودرو

این نوع از هولدر موبایل برای ماشین نیز وجود دارد که به دریچه‌های سیستم تهویه اتومبیل شما می‌چسبد و سپس از گوشی نگهداری می‌کند. این شارژرها که پایه نگهدارنده بیسوس مدل Magnetic Air Vent Car Mount Holder هم یکی از آن‌ها است، مناسب اتومبیل‌هایی هستند که دسترسی راننده به سطح داشبورد سخت است و به این شکل، با قرار دادن گوشی در جلوی دریچه‌های سیستم تهویه، دسترسی به گوشی را آسان می‌کنند.

خرید هولدر موبایل برای ماشین

اما چند سالیست که شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی مثل بیسوس دست به نوآوری‌هایی زده‌اند که باعث تحول در تولید هولدر گوشی شده است. به طور مثال برخی پایه‌های نگهدارنده علاوه بر این که می‌تواند از گوشی شما محافظت کند و آن را نگه دارد، همزمان می‌تواند آن را به صورت بی‌سیم نیز شارژ کند؛ البته به شرطی که گوشی شما قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را داشته باشد.

بهترین هولدر موبایل برای ماشین کدام است؟

هولدرهایی که مخصوص استفاده در اتومبیل طراحی شده‌اند، دارای دو سبک مختلف هستند. یک مدل هولدر موبایل روی داشبورد اتومبیل قرار می‌گیرد و مدل دیگر به دریچه سیستم تهویه می‌چسبد. بسته به نیاز خود و البته مدل اتومبیل‌تان می‌توانید یکی از این هولدرها را تهیه کنید.

خرید بهترین هولدر برای موبایل

یکی از بهترین هولدرهای موبایل مخصوص اتومبیل که هم روی داشبورد اتومبیل قرار می‌گیرد و هم می‌توانید آن را به دریچه هوا وصل کنید، پایه نگهدارنده و شارژر وایرلس بیسوس مدل WXJN-01 است. این هولدر می‌توانید با 16 آهنربا به خوبی از گوشی شما میزبانی خواهد کرد و به شما اجازه می‌دهد گوشی‌تان را 360 درجه بچرخانید. اما از همه مهم‌تر، می‌توانید با این هولدر گوشی‌های آیفون 13، آیفون 12 و دیگر گوشی‌های اندرویدی را نیز با توان 15 واتی به صورت بی‌سیم شارژ کنید.

قیمت هولدر گوشی

قیمت هولدر گوشی نسبت به نوع طراحی آن، امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد و البته کیفیت ساخت آن می‌تواند متفاوت باشد. مثلاً اگر هولدری به صورت ساده از گوشی شما نگهداری کند و هیچ سیستم حفاظتی یا آهن‌ربایی نداشته باشد، به طبع قیمت پایین‌تری نسبت به یک هولدر با آهنربا برای نگهداری محکم گوشی دارد. یا به طور مثال هولدرهایی که همزمان گوشی شما را هم به صورت بی‌سیم شارژ می‌کنند، به طبع قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل‌ها خواهند داشت.

قیمت هولدر گوشی

راهنمای خرید هولدر موبایل

شما باید بسته به نیاز خود، اقدام به خرید هولدر موبایل کنید. اگر کارمند یا پشت میز نشین هستید، باید از هولدرهایی استفاده کنید که مخصوص قرارگیری روی میز یا یک سطح صاف هستند. اگر شرایط کار شما به گونه‌ای است که بیشتر اوقات سر پا هستید یا بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سر می‌کنید، می‌توانید از هولدرهای دیواری استفاده کنید. همچنین اگر شغل شما با اتومبیل مرتبط است و بیشتر وقت خود را در اتومبیل هستید، می‌توانید از هولدرهای گوشی مخصوص اتومبیل استفاده کنید که یا روی داشبورد و یا روی دریچه هوای خودرو می‌چسبند و خیلی محکم از گوشی شما نگهداری می‌کنند.

مزایای خرید استند گوشی و تبلت از سایمان دیجیتال

فروشگاه اینترنتی سایمان دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد تا تصاویر انواع مختلف هولدر تبلت و گوشی را در کنار یکدیگر ببینید، با مشخصات، ابعاد و امکانات آن‌ها آشنا شوید و بسته به نیاز و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید اقدام به خرید هولدر موبایل کنید. محصولاتی که در این فروشگاه اینترنتی موجود است همگی دارای ضمانت اصالت کالا هستند و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند.

خرید پایه نگهدارنده گوشی و تبلت از سایمان دیجیتال

همچنین اگر ساکن شهر تبریز هستید، می‌توانید از خدمات پرداخت درب منزل سایمان دیجیتال بهره‌مند شوید و پس از تحویل گرفتن کالا، مبلغ آن را پرداخت کنید.