پربازدیدترین ها
۰ فیلتر کردن
فیلتر کردن ۰
برند
رنگ
۰ ت
۱۹,۴۹۰,۰۰۰ ت
تخفیف‌دار ها
فقط موجود
جستجو در نتایج
دسته بندی ها
  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • پرفروش‌ترین
  • ارزان‌ترین
  • گران‌ترین

اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل یکی از محصولات اصلی اپل در زمینه گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند علاوه بر نمایش ساعت، می‌تواند با متصل شدن به گوشی های آیفون، اعلانات و سایر کارهای مربوط به گوشی شما را فراهم نماید. اپل واچ ها در نسخه‌های مختلف وارد بازار جهانی شده‌اند که آخرین نسخه آن‌ها، Apple Watch Series 7 می‌باشد که به لطف آخرین تکنولوژی های استفاده شده در آن قادر است به صورت مستقل از گوشی کار کند. تمامی ساعت های هوشمند اپل در این صفحه گردآوری شده و شما می توانید به آسانی آن‌ها را جستجو کنید و با مشاهده قیمت اپل واچ ها و مقایسه با یکدیگر، انتخاب و خرید راحت تری داشته باشید.

خرید اپل واچ

اپل واچ، در حقیقت، نام ساعت‌های هوشمند کمپانی اپل است. محصولی که مجموعه‌ای از سیستم‌های ردیاب تناسب اندام، امکانات مربوط به سلامت بدن و ارتباط بی‌سیم را ارائه می‌کند و سیستم عامل اختصاصی watchOS روی آن با سیستم عامل iOS اپل و دیگر محصولات و خدمات این کمپانی یکپارچه در ارتباط است. اپل واچ در سال 2015 معرفی شد و خیلی زود به پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی در جهان تبدیل شد. آنطور که گفته می‌شود نزدیک به 200 میلیون نفر در جهان اپل واچ به دست دارند.

نگاهی بر انواع اپل واچ

کمپانی اپل طی این سال‌ها از نسل‌های مختلف ساعت هوشمند خودش رونمایی کرده است که همگی تحت برند Apple Watch عرضه می‌شوند. در ادامه شما را با تمام نسل‌های اپل واچ آشنا خواهیم کرد.

- اپل واچ سری 1

تاکنون 7 نسل مختلف اپل واچ وارد بازار شده است. اولین نسل آن به چیپ S1 مجهز بود، ولی فاقد چیپ GPS‌ بود. بنابراین برای موقعیت‌یابی از GPS آیفون کاربر استفاده می‌کرد.

قیمت خرید اپل واچ سری یک

این اسمارت واچ از یک موتور Taptic استفاده می‌کرد که می‌توانست بازخوردهای لرزشی را هنگام دریافت یک پیام یا زنگ هشدار ارائه کند. این ساعت دارای یک حسگر ضربان قلب داخلی نیز بود و 8 گیگابایت حافظه داخلی داشت، ولی کاربر فقط می‌توانست حداکثر 2 گیگابایت آن را به ذخیره موسیقی اختصاص دهد.

- نسخه جدید اپل واچ سری 1 و اپل واچ سری 2

سال بعد، اپل از نسخه جدید اپل واچ سری 1 با چیپست دو هسته‌ای S1P معرفی شد که قیمت پایین‌تری از مدل قبلی داشت. اما خیلی زود بعد از آن از اپل واچ سری 2 به عنوان دومین نسل ساعت هوشمند اپل پرده برداشت که به چیپست دو هسته‌ای S2 مجهز بود، تا عمق 50 متری آب مقاومت می‌کرد، روشنایی نمایشگر آن دو برابر شده بود و سرانجام به یک چیپ داخلی GPS مجهز شده بود.

قیمت خرید اپل واچ سری 2

- اپل واچ سری 3

اپل واچ سری 3، نسل بعدی ساعت اپل است که چیپست دو هسته‌ای سریع‌تر S3 را دریافت کرد، بلوتوث 4 و یک ارتفاع سنج برای شمارش پله‌های بالا و پایین رفته را ارائه می‌کرد، ظرفیت رم در آن افزایش پیدا کرده بود و سرانجام اپل نسخه‌ای از آن با پشتیبانی از اینترنت LTE را ارائه کرد. این یعنی کاربران می‌توانستند با ساعت خود مکالمه کرده، iMessage بفرستند و به پادکست‌ها و آهنگ‌های آنلاین گوش کنند. این نسخه با سیم کارت eSIM کار می‌کرد.

قیمت خرید اپل واچ سری 3

- اپل واچ سری 4

چهارمین نسل اپل واچ که با نام Apple Watch Series 4 عرضه شد، به نمایشگر بزرگ‌تری با حاشیه‌هایی باریک‌تر و لبه‌های گردتر مجهز است، بدنه آن ضخامت کمتری پیدا کرده و قاب پشتی آن از جنس سرامیک است. اپل در زیر قاب این ساعت هوشمند از چیپست دو هسته‌ای و 64 بیتی جدید S4 استفاده کرده که عملکرد آن 2 برابر سریع‌تر از S3 است. حافظه داخلی این ساعت به 16 گیگ ارتقا یافت، برای سفارشی‌سازی واچ فیس‌ها گزینه‌های جدیدی اضافه شد و یک حسگر ضربان قلب الکتریکی جدید که با اندازه‌گیری اختلاف پتانسیل بین مچ دست و انگشتان کار می‌کرد، به چیپ S4 افزوده شد.

قیمت خرید اپل واچ سری ۴

این گجت سرانجام توانست مجوز ECG را دریافت کند و به کاربران اجازه دهد نوار قلب الکتریکی بگیرند. اپل واچ سری 4 می‌تواند سقوط را تشخیص دهد و در صورت لزوم، به صورت خودکار با شماره‌های اورژانسی تماس بگیرد. جای میکروفون هم در این نسل تغییر پیدا کرد تا کیفیت مکالمات بهبود پیدا کند. 

- اپل واچ سری 5

پنجمین نسل اپل واچ در سال 2019 معرفی شد. این نسل تغییرات مهمی نسبت به نسخه‌های پیشین کرد. یک قطب‌نما و یک نمایشگر همیشه روشن با مصرف پایین و نرخ رفرش 1 فریم در هر ثانیه به اپل واچ سری 5 اضافه شد. چیپست کارآمدتر S5 در قلب تپتده آن قرار گرفته، حسگر نور سنج بهبود پیدا کرده و حافظه داخلی آن به 32 گیگابایت افزایش پیدا کرده است.

قیمت خرید اپل واچ سری 5

- اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE

اپل سپتامبر سال 2020 طی یک رویداد ویژه از اپل واچ سری 6 خود رونمایی کرد که پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل گذشته کرده بود و یک حسگر برای سنجش اکسیژن سطح خون را ارائه می‌کرد. این ساعت به چیپست جدید S6 مجهز شده که 20 درصد سریع‌تر از نسخه‌های قبلی است، روشنایی نمایشگر همیشه روشن آن به 2 و نیم برابر رسیده و ارتفاع سنج آن همیشه فعال است.

قیمت خرید اپل واچ سری 6

اپل در این ساعت از سومین نسل حسگر ضربان قلب اپتیکال استفاده کرد و بخش ارتباطی تلفنی آن را هم بهبود بخشید که شامل اضافه شدن پشتیبانی از UWB به لطف چیپ U1 است. به لطف این فناوری شما می‌توانید ساعت هوشمند خود را به شبکه‌های 5 گیگاهرتزی Wi-Fi نیز متصل کنید. اپل واچ سری 6 سریع‌تر نیز شارژ می‌شود، فورس تاچ از روی آن حذف شده و دو نسخه جدید قرمز و آبی نیز به آن افزوده شدند.

اما اپل در کنار این نسخه، از یک ساعت هوشمند اقتصادی‌تر به نام اپل واچ SE‌ نیز رونمایی کرد. این ساعت از همان ارتفاع سنج همیشه فعال سری 6 استفاده می‌کند، اما به چیپست S5 اپل واچ سری 5 مجهز است، نسل دوم حسگر ضربان قلب را ارائه می‌کند و فاقد قابلیت‌هایی مثل نمایشگر همیشه روشن، حسگر سنجش سطح اکسیژن خون و ECG است. علاوه بر این نمی‌تواند به شبکه‌های 5 گیگاهرتزی Wi-Fi متصل شود.

قیمت خرید اپل واچ سری SE

- اپل واچ سری 7

آخرین و جدیدترین نسل ساعت هوشمند اپل، اپل واچ سری 7 است که رونمایی از آن به سپتامبر سال 2021 برمی‌گردد. این ساعت هوشمند پیشرفت‌هایی نسبت به نسل گذشته خودش کرده است که شامل طراحی صیقلی‌تر با یک بدنه بزرگ‌تر می‌شود.

قیمت خرید اپل واچ سری 7

نمایشگر این ساعت 70 درصد در محیط‌های داخلی روشن‌تر شده و تقریباً 20 درصد بزرگ‌تر شده است، کیفیت ساخت ساعت بالاتر رفته و از قاب جلویی کریستالی نشکن بهره می‌برد. گواهی IP6X در این ساعت برای مقاومت در برابر گرد و غبار اضافه شده، سرعت شارژ آن 33 درصد سریع‌تر شده، با کابل USB-C شارژ می‌شود و یک کیبورد روی صفحه را هم ارائه می‌کند.

چرا اپل واچ بخریم؟

اپل واچ دور مچ شما می‌تواند کارهایی را انجام دهد که هیچ دستگاه دیگری قادر به انجام آن‌ها نیست. وقتی آن را می‌پوشید، یک همراه خوب را در کنار خود خواهید داشت که می‌تواند حواسش به تمام علائم و نشانه‌های بدن شما است و سلامت شما را زیر نظر می‌گیرد و همچنین به شما اجازه می‌دهد با سایر افراد در ارتباط باشید.

اپل واچ به شما نشان می‌دهد که فعالیت‌های ورزشی امروزتان را چگونه انجام داده‌اید و مثل یک مربعی واقعی به شما انگیزه خواهد داد تا تمام آن‌ها را تا انتها ادامه دهید. از تمرینات قدرتی پیلاتس گرفته تا پیاده‌روی، دو، دوچرخه سواری و یوگا همگی را می‌شناسد و به شما کمک می‌کند آن‌ها را به بهترین شکل انجام دهید. اپل واچ حتی تا عمق 50 متری آن هم دوام میاورد؛ بنابراین گزینه‌ای عالی برای شنا کردن در آب هم هست.

اپل واچ به بانوان اجازه می‌دهد دوران قاعدگی خودشان را تحت نظر داشته باشند، اگر برای مدت طولانی با صدای بلند به موسیقی گوش دهید به شما هشدار می‌دهد، ضربان قلب شما را همیشه زیر نظر دارد، در دورانی که کرونا بلای جان همه‌ی ما شده می‌تواند سطح اکسیژن خون شما را اندازه‌گیری کند تا مطمئن باشید که در سلامت هستید، نوار قلب الکتریکی از شما می‌گیرد و حتی در خواب هم شما را تنها نخواهد گذاشت و به خواب بهتر شما کمک می‌کند.

نوشتن پیام، گرفتن تماس و گوش دادن به موسیقی، از دیگر وظایفی است که اپل واچ به خوبی از پس آن‌ها برمی‌آید تا شما را از گوشی هوشمندتان بی‌نیاز کند. شما می‌توانید از طریق اپ استور، به هزاران اپلیکیشن مخصوص اپل واچ دسترسی داشته باشید و با نصب اپلیکیشن‌های مسیریابی روی اپل واچ خود دیگر هیچ‌جا گم نخواهید شد.

همه‌ی این ویژگی‌ها از اپل واچ محصولی جذاب ساخته که می‌توانید به راحتی دور مچ دست خود ببندید و با آن زندگی‌تان را تغییر دهید.

قیمت اپل واچ در سری‌های مختلف

اولین نسل اپل واچ با قیمت 349 دلاری معرفی شد. اپل سال بعد، نسخه جدید ساعت هوشمند سری 1 را با قیمت کمتر 269 دلاری معرفی کرد. سپس اپل واچ سری 2 با قیمت بالاتر 369 دلاری وارد بازار شد. اپل واچ سری 3 قیمت پایین‌تر 329 دلاری داشت، اما نسل 4 و 5 اپل واچ با قیمت 399 دلاری عرضه شدند. سپس اپل تصمیم گرفت یک اپل واچ اقتصادی 279 دلاری به نام اپل واچ SE را ارائه کند. و در نهایت اپل واچ سری 6 و سری 7 نیز با قیمت پایه 399 دلاری وارد بازار شدند.

آیا اپل واچ امکان استفاده از سیم کارت را می‌دهد؟

اپل پشتیبانی از سیم کارت (eSIM)‌ را با اپل واچ سری 3 به ساعت‌های هوشمند خودش اضافه کرد و اکنون نسل 7 اپل واچ هم با پشتیبانی از سیم کارت ارائه می‌شود. البته توجه داشته باشید که این ساعت هوشمند در دو نسخه LTE و Wi-Fi ارائه می‌شود که اگر می‌خواهید از اینترنت سیم کارت به همراه آن استفاده کنید، حتماً باید نسخه LTE آن را تهیه کنید. نسخه Wi-Fi آن فقط از طریق وای فای به اینترنت متصل می‌شود.

مدل‌های سیم کارت خور اپل واچ با نام “Cellular” شناخته می‌شوند. به لطف این ویژگی می‌توانید با استفاده از یک سیم کارت، با ساعت هوشمند خود هم تماس تلفنی داشته باشید و هم به اینترنت موبایل وصل شوید. این باعث شده نیازی به اتصال دائم ساعت به آیفون نباشد و اپل واچ به یک دستگاه مستقل تبدیل شود؛ توجه داشته باشید شما زمانی می‌توانید از طریق سیم‌کارت اپل واچ تماس بگیرید که اپراتور محل زندگی شما، از این نوع از سیم‌کارت پشتیبانی کند.

مزایای خرید اپل واچ از سایمان دیجیتال

شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی سایمان تصویر، قیمت و مشخصات فنی تمام مدل‌های اپل واچ را در کنار یکدیگر مشاهده کنید، آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و متناسب با بودجه خود یکی را انتخاب و خرید کنید. سایمان دیجیتال نسل‌های مختلف اپل واچ را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا در اندازه‌های مختلف با بدنه و جنس‌های بدنه مختلف ارائه می‌کند. کافیست به راحتی، خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید و درب منزلتان آن را از مأمور پست تحویل بگیرید.

همچنین اگر ساکن شهر تبریز باشید، می‌توانید از خدمات پرداخت درب منزل فروشگاه سایمان دیجیتال نیز بهره‌مند شوید.