معرفی 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری

معرفی 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری

باتری یکی از مهمترین عوامل موفقیت گوشی های هوشمند امروزی محسوب می شود. از این رو تولید کنندگان زیادی روی شارژدهی باتری محصولات خود مانور می دهند و آکهی های تبلیغاتی می سازند. وبسیات جی اس ام آرنا تست های دقیق و مفصلی روی باتری گوشی های هوشمند انجام می دهد که توضیح آن ها از حوصله ی این مطلب خارج میباشد؛ بنابراین در این مطلب سعی داریم با ذکر اعداد و ارقامی، لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری را معرفی کرده باشیم.

لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری : شیائومی می مکس 2

شیائومی می مکس 2

خرید شیائومی می مکس 2

این گوشی با کسب امتیاز 126 ساعته و قیمت پایین تر از 300 یورو، در صدر لیست بهترین گوشی های هوشمند از نظر شارژدهی قرار گرفته است. این امتیاز عالی به لطف باتری بزرگ 5300 میلی آمپری و پردازنده کم مصرف اسنپدراگون 625 به دست آمده است. گفتنی است که شیائومی برای شارژ این باتری بزرگ از فناوری quick charge 3.0 بهره گرفته است که نگرانی های موجود در زمینه زمان لازم برای پر کردن باتری را کاهش می دهد.

شیائومی می کس 2 همچنین در زمینه مدت زمان وبگردی و پخش مداوم ویدئو نیز در صدر نمودار قرار گرفته است. جالب است بدانید گه این گوشی دارای نمایشگر بزرگ 6 اینچی است و با وجود این اوصاف می تواند به مدت 22 ساعت فیلم پخش کند و به مدت 19 ساعت از طریق wi-fi به وبگردی بپردازد.

لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری : شیائومی ردمی نوت 4

شیائومی ردمی نوت 4

خرید شیائومی ردمی نوت 4

ردمی نوت 4 با کسب امتیاز 119 ساعته پشت سر برادر بزرگتر خود قرار گرفته است. این گوشی با قیمت پایین تر از 200 یورو، ارزان ترین گوشی معرفی شده در این لیست محسوب می شود. این محصول با داشتن نمایشگر 5.5 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 625، تقریبا عملکردی مشابه با می مکس 2 در اختیار می گذارد.

در آزمون وبگردی نیز این گوشی با کسب زمان 18 ساعت در رده دوم قرار گرفته است. همچنین این گوشی قادر است بیش از 15 ساعت به طور مداوم به پخش ویدئو بپردازد. ناگفته نماند که این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند و همانند می مکس 2 توانایی ویدئوهای 4K را ندارد؛ البته گفتنی است که قیمت آن حدود 100 یورو از می مکس 2 ارزان تر می باشد.

لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری : سامسونگ Galaxy A7 (2017)

سامسونگ Galaxy A7 (2017)

خرید سامسونگ Galaxy A7 (2017)

سری A سامسونگ معمولا رگه هایی از امکانات محصولات پرچمدار این شرکت را در خود دارد. galaxy A7 (2017) نیز به نمایشگر 5.7 اینچی فول اچ دی از نوع سوپر امولد مجهز شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد. به لطف استفاده از نمایشگر کم مصرف امولد، این گوشی از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار است که در زمان فعال بودن آن، امتیاز این گوشی از 115 ساعت به 80 ساعت کاهش می یابد. نا گفته نماند که این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

این گوشی در تست وبگردی زمانی بیشتر از 15 ساعت را به ثبت رسانده است و در زمینه پخش مداوم ویدئو نیز رکورد آن 18 ساعت می باشد. از ویژگی های جذاب دیگر این گوشی میان‌رده مرغوب می‌توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و بدنه مقاوم در برابر نفوذ آب و گردوغبار (IP 68) اشاره کرد.

لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری : اکسپریا XZ1 کامپکت

اکسپریا XZ1 کامپکت

خرید سونی اکسپریا XZ1 کامپکت

این گوشی مناسب افرادی است که علاوه بر اندازه مناسب، شارژدهی مناسبی از گوشی خود انتظار دارند. جالب است بدانید که این گوشی با وجود داشتن باتری کوچک 2700 میلی آمپر، شارژدهی بسیار مناسبی دارد که موفق به کسب امتیاز 108 ساعت شده است.

این محصول همانند galaxy A7 دارای استاندارد IP68 می باشد و دوربین 8 مگاپیکسلی آن به لرزشگیر الکترونیکی عالی سونی مجهز شده است. اکسپریا XZ1 کامپکت در آزمون وبگردی مشابه A7 سامسونگ، زمانی در حدود 14 ساعت را ثبت کرده است و در پخش مداوم ویدئو نیز زمانی بیشتر از 15 ساعت دوام می آورد. پردازنده این محصول، اسنپدراگون 835 می باشد که به راحتی رقیب سامسونگی خود را کنار می گذارد؛ اما این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری : هوآوی میت 10 پرو

هوآوی میت 10 پرو

خرید هوآوی میت 10 پرو

میت 10 پرو به عنوان گوشی پرچمدار در این لیست حضور یافته است. میت 10 پرو با کسب امتیاز 96 ساعت، و کسب امتیاز حدود 15 ساعت در تست های وبگردی و تماشای ویدئو، یکی از بهترین پرچمداران موجود در زمینه شارژدهی باتری می باشد.

شارژر 22.5 واتی این محصول از سرعت فوق العاده ای برخوردار است که در عرض نیم ساعت، حدود 58 درصد باتری را شارژ می کند. از ویژگی های دیگر این گوشی می توان به نمایشگر 6 اینچی امولد با نسبت تصویر 18:9، اسپیکر دوگانه، پردازنده کایرین 970 و دوربین دوگانه لایکا اشاره کرد.

لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری : اوپو F5

oppo-f5

اوپو F5 در تست وبگردی با زمان نزیک 18 ساعت، عملکردی مشابه گوشی های شیائومی دارد؛ با این تفاوت که نمایشگر 6 اینچی این گوشی با نسبت تصویر 18:9 تجربه ی به مراتب بهتری از وبگردی را در اختیار می گذارد. این گوشی از شارژر VOOC ساخت اوپو استفاده می کند که از سرعت خوبی برخوردار بوده و در عرض نیم ساعت، نزدیک 50 درصد باتری را شارژ می کند.

از ویژگی های دیگر این گوشی می توان به دوربین 20 مگاپیکسلی با ویژگی افکت بوکه، و 6 گیگابایت حافظه رم برای عملکرد مناسب مولتی تسکینگ اشاره کرد. البته گفتنی است که پردازنده Helio P23 مدیاتک این محصول برای اجرای بازهای ویدئویی مناسب نمی باشد.

لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری : گلکسی جی 7 و گلکسی جی 5 (2017)

گلکسی جی 7 (2017)

خرید سامسونگ گلکسی جی 7 پرو (2017)

گلکسی A7 (2017) گوشی خوبی است اما قیمت آن بالاتر از گلکسی جی 7 (2017) می باشد. با این حال این دو گوشی در زمینه باتری عملکرد تقریبا مشابهی در اختیار می گذارند. گلکسی جی 7 (2017) دارای نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی از نوع امولد می باشد که از قابلیت  Always On-Display برخوردار است؛ البته هنگام روشن بودن این قابلیت، امتیاز این گوشی به 72 ساعت می رسد.

شارژر درون جعبه این محصول از سرعت بسیار بالایی برخوردار نیست اما دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دیافراکم f/1.9 می تواند این عیب را پوشش دهد. پردازنده این محصول نیز برای اجرای بازی های سنگین مناسب نمی باشد؛ با این حال جی 7 قیمتی پایین تر ازA7 دارد که حدود 80 درصد امکانات آن را در اختیار می گذارد.

galaxy-j5

خرید سامسونگ گلکسی جی 5 پرو (2017)

galaxy j5 2017 نیز مشابه j7 2017 می باشد با این تفاوت که اندازه آن کوچکتر می باشد. نمایشگر این محصول 5.2 اینچی از نوع امولد می باشد که البته رزولوشن آن 720P است. این گوشی در زمینه وبگردی حرف زیادی برای گفتن ندارد اما در زمینه پخش ویدئو با ثبت زمانی بیشتر از 18 ساعت، عملکرد مناسبی از خود به نمایش گذاشته است.

لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری : گلکسی اس 8 اکتیو

گلکسی اس 8 اکتیو

گلکسی اس 8 اکتیو در حالت کلی نسخه مقاوم تر شده گلکسی اس 8 می باشد؛ برای مثال باتری 3000 میلی آمپری گلکسی اس 8 در نسخه اکتیو به 4000 میلی آمپر افزایش یافته و به استاندارد IP 68 اس 8، استاندارد MIL-STD-810G اضافه شده است که مقاومت در برابر نمک، ارتعاش و شوک حرارتی را برای نسخه اکتیو به ارمغان می آورد.

به لطف استفاده از باتری بزرگتر، اس 8 اکتیو عملکرد به مراتب بهتری از نسخه استاندارد در اختیار می گذارد به طوری که در هر دو تست وبگردی و پخش ویدئو، نسخه اکتیو حدود 4 ساعت بیشتر از نسخه استاندارد دوام می آورد. درون جعبه این محصول، شارژر سریع وجود دارد و این گوشی از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. سایر ویژگی های اس 8 اکتیو مانند نمایشگر سوپر امولد، دوربین 12 مگاپیکسلی Dual-Pixel و پردازنده اسنپدراگون 835 مشابه اس 8 استاندارد می باشد. خبر بد در مورد این گوشی این است که سامسونگ در حال حاضر آن را فقط برای عرضه در ایالات متحده در نظر گرفته است.

لیست 10 گوشی برتر سال 2017 در زمینه باتری : سونی اکسپریا XA1 پلاس

سونی اکسپریا XA1 پلاس

خرید سونی اکسپریا XA1 پلاس

این گوشی با کسب امتیاز 102 عملکردی مشابه XZ1 کامپکت دارد با این تفاوت که برچسب قیمتی آن پایین تر می باشد. این گوشی در زمینه پخش ویدئو به خوبی XZ1 کامپکت نمی باشد اما با کسب زمانی بیشتر از 15 ساعت در زمینه وبگردی، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. در درون جعبه ی این محصول شارژر سریع قرار نداده شده است؛ اما برای افزایش سرعت شارژ می توان از شارژر سریعتر Pump Express+ 2.0 استفاده کرد. از دیگر ویژگی های خوب این گوشی نیز می توان به دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

از نظر شما کدام گوشی ها شارژدهی مناسبی دارند که در این مقاله ذکر نشده اند؟

منبع : GSMArena

۳ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام. جی۷ پرو باتریش خیلی معرکه هست.

احسان ۰۹۳۵۴۸۴۱۱۳۵
۱۳ آذر ۱۳۹۶ در ۱۵:۱۶

گوشی ۲۰۱۶ A9 Pro سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر جلو همه پرچمدارا سربلنده

oneplus 5 9h screen on time

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین هدفون‌های زیر یک میلیون (دی 1401)

انواع هدفون و هندزفری همیشه جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی بازار بوده‌اند؛ همچنین این‌روزها که...

پویا علیمی time-alt ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A23 سامسونگ به همراه ویدیو

سامسونگ با هر بودجه‌ای که داشته باشید برای شما یک مدل گوشی دارد. اگر در هزینه کردن مشکلی...

معین کریمی time-alt ۹ خرداد ۱۴۰۱

مقایسه شیائومی Redmi Note 11S با سامسونگ گلکسی A23 / کدام را بخریم؟

با توجه به عرضه محصولات متنوع اقتصادی توسط دو کمپانی سامسونگ و شیائومی، رقابت در این بخش از...

معین کریمی time-alt ۴ خرداد ۱۴۰۱