گوشی های هوشمندی که به احتمال زیاد در MWC 2018 شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود

گوشی های هوشمندی که به احتمال زیاد در MWC 2018 شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود

رویداد CES 2018 برگزار شد و در طی آن برخی از شرکت ها از گوشی های میان رده خود پرده برداری کردند، اما محصول پرچمداری در این رویداد معرفی نشد. پس به نوعی می توان CES را نوعی دست گرمی برای MWC 2018 دانست که طبق روال همیشه، به احتمال زیاد پرچمداران زیادی در طول برگزاری این رویداد معرفی خواهد شد. بد نیست بدانید که این رویداد در تاریخ هفتم تا دهم اسفند در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد.

برخلاف CES که در آن انواع و اقسام محصولات و تکنولوژی ها معرفی می شوند و حتی می توان اتوموبیل های خودران را نیز در آن مشاهده کرد، رویداد MWC فقط روی تکنولوژی های مربوط به موبایل تمرکز دارد. هر ساله این رویداد میزبان برندهای مختلفی است و این شرکت ها معمولا گوشی های پرچمدار خود را در آن معرفی می کنند. در حال حاضر به صورت دقیق نمی توان گفت که چه محصولاتی در MWC 2018 رونمایی خواهند شد؛ اما شایعات و حدسیات نسبتا مطمئنی وجود دارند که در ادامه سعی داریم به آن ها اشاره ای داشته باشیم.

سامسونگ

غرفه سامسونگ در MWC همیشه یکی از بزرگترین و شلوغ ترین غرفه ها بوده است و در MWC 2018 نیز به احتمال زیاد شاهد وقوع مجدد این اتفاق خواهیم بود. بسیاری از علاقه مندان به گوشی های هوشمند، انتظار رونمایی از دو پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در این نمایشگاه دارند. شایعات منتشر شده پیرامون این دو محصول حاکی از این هستند که سامسونگ آن ها را در روز افتتاحیه رویداد معرفی خواهد کرد. گفته می شود که این دو گوشی در مقایسه با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، پیشرفت های خوبی را به خود خواهند دید.

همچنین شایعات فراوانی در مورد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ وجود دارد که احتمالا برای نمایش عمومی در MWC 2018 شاهد حضور آن نخواهیم بود و گفته می شود که این محصول در اواخر سال 2018 رونمایی خواهد شد.

به روزرسانی مطلب: نقد و بررسی جامع اس 9 و اس 9 پلاس

به غیر از گوشی هوشمند، سامسونگ در MWC سال گذشته از تبلت بسیار زیبا و قدرتمندی با نام گلکسی تب اس 3 رونمایی کرد. در مورد نسخه بعدی و ارتقا یافته این تبلت اطلاعات و شایعات چندانی وجود ندارد و مشخص نیست که آیا در MWC 2018 شاهد حضور آن خواهیم بود یا خیر.

ال جی

ال جی جی 5 و جی 6 به ترتیب در MWC سال 2016 و 2017 معرفی شدند. به همین دلیل است که می توان گفت ال جی جی 7 در رویداد MWC 2018 رونمایی خواهد شد. از طرف دیگر آن طور که از سخنان مدیر عامل ال جی الکترونیکز بر می آید، احتمالا عرضه این گوشی به تعویق خواهد افتاد. مدیر عامل این شرکت در گفتگو با رسانه های حاضر در CES، اعلام کرد که ال جی گوشی جدیدش را زمانی که لازم بداند رونمایی خواهد کرد و این گوشی صرف رقابت با گوشی های دیگر رونمایی نخواهد شد.

تا کنون تصاویر رندری چندانی از ال جی جی7 منتشر نشده است تا مورد ظاهر آن صحبت کرد. شایعات چندانی هم پیرامون ویژگی های این گوشی وجود نداشته است؛ اما دلیلی بر وجود داشتن آن وجود دارد که مشاهده شدن نام این دستگاه در صفحه رسمی وبسایت شرکت سازنده می باشد.

سونی

سونی در MWC سال گذشته از اکسپریا XZ premium رونمایی کرد که از ویژگی های آن می توان به نمایشگر 4K، بدنه ضد آب و بهترین دوربینی که شرکت ژاپنی تا کنون در اسمارتفون هایش بکار گرفته، اشاره کرد. برای MWC 2018 هم سونی ممکن است یک دستگاه قدرتمند دیگری را درنظر گرفته باشد که مطمئن برای علاقه مندان به این برند، هیجان انگیز خواهد بود.

شایعات منتشر شده نشان می دهند که گوشی سونی برای نمایشگاه امسال، اکسپریا XZ pro نام خواهد داشت. به احتمال زیاد این اولین گوشی سونی خواهد بود که در قسمت پشتی دارای دوربین دوگانه بوده و در قسمت جلو نیز دارای نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 خواهد بود. از طرف دیگر گفته می شود نمایشگر این گوشی از نوع اولد خواهد بود. سونی پیش از این تلوزیون های اولد داشته است اما این اولین باری خواهد بود که این شرکت از پنل اولد در گوشی خود استفاده می کند. البته لازم است بدانید که این ویژگی ها توسط هیچ منبع معتبری تأیید نشده و ممکن است محصول نهایی ویژگی های متفاوت تری داشته باشد.

از آنجایی که سونی سه گوشی جدید میان رده در CES 2018 رونمایی کرده است، در نتیجه احتمال این که در MWC 2018 شاهد رونمایی از محصول پرچمداری از جانب این شرکت باشیم، بسیار زیاد است.

به روزرسانی مطلب

لنوو/موتورولا

ایوان بلس، افشاگر نام آشنا و معروف دنیای تکنولوژی، به تازگی به اطلاعات ارزشمند و نسبتا کاملی از گوشی های جدید موتورولا دست یافته است. بعد از ایوان بلس، یک منبع چینی هم اطلاعات و تصاویری از خانواده موتو جی 6 منتشر کرده است که می تواند نشانه ای بر صحت اطلاعات منتشر شده از سوی بلس باشد. اخبار منتشر شده نشان می دهند که در کنگره جهانی موبایل 2018 ، گوشی های جدید موتورولا با نام های “موتو جی 6” ، “موتو جی 6 پلی” و “موتو جی 6 پلاس” رونمایی خواهند شد و این سه دستگاه همانند موتو X4 از طراحی جدیدی با ساختار شیشه و فلزی بهره خواهند برد. موتو جی 6 گوشی مقرون به صرفه ای خواهد بود و موتو جی 6 پلی ارزانترین نسخه موجود بین این سه گوشی خواهد بود. نسخه پلاس هم قدرتمندترین و گرانترین نسخه خواهد بود.

همانطور که گفتیم moto G6 Play ارزانترین نسخه بین گوشی های جدید موتورولا به شمار می آید. این گوشی دارای نمایشگری با نسبت تصویر 16:9 بوده و در پشت دستگاه شاهد بکارگیری از دوربین دوگانه نیستیم. جالب است بدانید که سنسور اثر انگشت این گوشی در پشت دستگاه و در داخل لوگوی موتورولا قرار داده شده است و در دو نسخه دیگر شاهد استفاده از سنسور اثر انگشت در قسمت پایین نمایشگر هستیم. نکته جذاب دیگر این است که با این که موتو جی 6 پلی با وجود داشتن پایین ترین قیمت بین این سه گوشی، به باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. ادامه مطلب

هوآوی

هوآوی پی 10 و پی 10 پلاس در MWC سال 2017 رونمایی شدند و اکنون پس از گذشت یک سال، انتظار می رود که نسخه جدید این دو گوشی در رویداد MWC 2018 رونمایی شوند؛ اما تا کنون شایعات بسیار کمی پیرامون این دو گوشی منتشر شده است. طی چند هفته گذشته اخباری منتشر شد که نشان می داد شرکت هوآوی در حال آماده کردن سه گوشی جدید با نام‌های پی 20، پی 20 پلاس و پی 20 پرو است که هرکدام از آن ها به دوربین سه گانه مجهز خواهند بود. هر چند که این اطلاعات قابل تأیید نمی باشند اما استفاده از سه دوربین به نظر جذاب می رسد.

به روزسانی مطلب: معرفی هواوی پی 20 و پی 20 پرو

نوکیا/اچ‌ام‌دی گلوبال

HMD خانه جدید گوشی های نوکیا است که به تازگی اعلام کرده است برای رویداد MWC 2018 خبرهای بزرگی در دست دارد. در حالی که اطلاعات چندانی از لیست دستگاه هایی که نوکیا معرفی خواهد کرد، در دسترس نمی باشد، اما می توان حدس زد که نوکیا 9 به عنوان گوشی پرچمدار این شرکت و نسخه 4G نوکیا 3310 نیز به عنوان گوشی ارزان قیمت، در این رویداد معرفی خواهند شد.

اچ تی سی

اچ تی سی یو 11 پلاس پرچمداری است که شرکت تایوانی به تازگی معرفی کرده است؛ بنابراین احتمال این که پرچمدار جدیدی از جانب این شرکت در MWC 2018 معرفی شود، بسیار کم است. در حقیقت، اصلا اطمینانی وجود ندارد که آیا اچ تی سی در این کنگره، گوشی هوشمندی معرفی خواهد کرد یا خیر؛ اما برند Vive هدست های واقعیت مجازی این شرکت، در لیست محصولات MWC به چشم می خورد. با این حال، امیدواریم که غرفه اچ تی سی جذابیت های خاص خود را داشته باشد و سخنرانی رئیس این شرکت در MWC ارزش خاص خود برای تماشا کردن را دارا باشد.

شیائومی

شایعات جدید نشان می دهند که شرکت چینی شیائومی نیز در کنگره جهانی موبایل 2018 حضور خواهد داشت. به نظر می رسد این شرکت نیز در لیست برندهایی قرار می گیرد که محصول پرچمداری رونمایی خواهد کرد. اگر گوشی پرچمداری در کار باشد، به احتمال زیاد شیائومی می 7 خواهد بود. اما به نظر می رسد که شیائومی نسخه جدیدی از میان رده موفق خود یعنی می مکس 2 را نیز معرفی خواهد کرد که می مکس 3 نام خواهد داشت.

آلکاتل/بلک بری

آلکاتل در نمایشگاه CES امسال، دسته جدیدی از محصولات خود با سخت افزار جدید را رونمایی کرد، با این حساب انتظار نمی رود که این شرکت در MWC 2018 دستگاه جدیدی برای معرفی داشته باشد.
از طرف دیگر طرفداران برند بلک بری امیدوارند نسخه بروز و قدرتمندی برای KeyOne سال گذشته در MWC 2018 معرفی شود.

ایسوس

شرکت ایسوس پیش از این محصولات مختلفی را در کنگره جهانی موبایل برگزار کرده است اما از آن جایی که این شرکت به تازگی از خانوادن زنفون 4 رونمایی کرده است، بعید است که شاهد رونمایی از محصولات زنفون 5 در MWC 2018 باشیم. با این حال نام این شرکت در لیست شرکت کنندگان در کنگره به چشم می خورد و مشخص نیست که ایسوس چه محصولی را برای مردم شرکت کننده در مراسم در نظر گرفته است.

نظر شما در مورد MWC 2018 چیست؟

منبع : PhoneArena

یک دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سلام سایمان جان سامسونگ گلکسی جی 5 2018 کی رونمایی میشه؟؟؟؟

مطالب بیشتر

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی گلکسی A23 سامسونگ به همراه ویدیو

سامسونگ با هر بودجه‌ای که داشته باشید برای شما یک مدل گوشی دارد. اگر در هزینه کردن مشکلی...

معین کریمی time-alt ۹ خرداد ۱۴۰۱

فست شارژ چیست؟ معرفی استانداردها و تجهیزات لازم برای فست شارژ

همین سه چهار سال گذشته بود که باتری‌های کم ظرفیت گوشی‌های هوشمند با سرعت کمی شارژ شده و صد در...

پویا علیمی time-alt ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

25 مورد از بهترین گوشی های سامسونگ بازار (دی۱۴۰۱)

خوشبختانه بازار تلفن‌های همراه هیچ‌وقت انحصاری نبوده و همواره شاهد حضور و قدرت‌نمایی برندهای...

معین کریمی time-alt ۷ فروردین ۱۴۰۱

نقد و بررسی ردمی نوت ۱۱ و نوت ۱۱ اس شیائومی

شیائومی با گوشی‌های دو برند Redmi و Poco می‌خواهد به ما یادآوری کند که لزوماً نیازی نیست همه...

معین کریمی time-alt ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

راهنمای خرید گوشی ‌های هواوی به ترتیب قیمت

همه‌ی ما زمانی که تصمیم به خرید گوشی هوشمند می‌گیریم این سوال در ذهنمان نقش می‌بندد که کدام...

ثنا جهاندار time-alt ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

چرا ساعت هوشمند Watch GT3 هوآوی را بخریم؟

ساعت‌های هوشمند روز به روز در حال تکامل و پیشرفت چشم‌گیری هستند و در هر مدل جدیدی که معرفی...

ثنا جهاندار time-alt ۸ اسفند ۱۴۰۰

بهترین گوشی های حال حاضر از لحاظ دوربین به ترتیب قیمت و نمونه تصاویر گرفته‌شده

با پیشرفت‌های تکنولوژیکی تلفن‌های همراه، دوربین این محصولات نیز به طور گسترده‌ای پیشرفت...

معین کریمی time-alt ۴ بهمن ۱۴۰۰

راهنمای کامل خرید گلس یا محافظ صفحه نمایش گوشی

افتادن خراش روی نمایشگر گوشی، مثل به خارش افتادن مغز سر است که نمی‌توانید به آن دسترسی پیدا...

معین کریمی time-alt ۳۰ دی ۱۴۰۰

بررسی گلکسی M52 5G سامسونگ + [ویدئو]

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی M52 فایوجی را در ادامه‌ی این مطلب، از نظر طراحی، نمایشگر، اسپیکر،...

مهدی حیدری time-alt ۲ دی ۱۴۰۰