پرفروش ترین گوشی

پرفروش ترین گوشی ها در سایمان دیجیتال (دی ماه 98)

قبل از اینکه لیست پرفروش ترین گوشی ها را برای شما ارائه کنیم، لازم است بدانید، امروزه تولیدکنندگان گوشی، گام های بسیار بزرگتری در زمینه ارائه فناوری ها به روز برمی دارند و اهدف بسیار بزرگی را برای راضی نگه داشتن علاقمندان به این وادی دنبال می کنند. در این میان فاکتور قیمت نقش بسیار مهمی را برای خریداران گوشی برعهده دارد و اینکه گوشی چه امکاناتی را در قبال برچسب قیمتی در اختیار خریداران قرار می دهد، اهمیت بسیار بالایی دارد.

با مشاهده گوشی های اقتصادی با امکانات نسبتا خوب در بازار می توان به این نتیجه رسید که سازندگان گوشی های در مسیر خواسته های خریداران حرکت می کنند و عرضه گوشی های میانرده برندهای معتبر و محبوب مانند اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی گواه بر این موضوع است.

و اما این سوال در ذهن شما ایجاد خواهد که خریداران سایمان دیجیتال در دی ماه گذشته کدامیک یک از گوشی های میانرده اپل، سامسونگ، شیائومی و هواوی را انتخاب نموده اند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم، با نگاهی که به لیست پرفروش ترین گوشی ها داشتیم، شیائومی جایگاه اول را بخود اختصاص داده است.

پرفروش ترین گوشی های سایمان دیجیتال (دی ماه 98)

1. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو ظرفیت 64 و 128 گیگابایت

ردمی نوت 8 پرو را در بیشتر زمینه ها ارتقا داده است تا به عنوان قدرتمند ترین محصول برند زیر مجموعه ردمی شناخته شود. این گوشی در قسمت پشتی خود از 4 دوربین استفاده می کند که قابلیت هایی مثل عکاسی فوق عریض و عکاسی ماکرو را در اختیار می گذارد. گذشته از این موارد، Redmi Note 8 Pro از تراشه جدید و قدرتمند مدیاتک Helio G90T در کنار 6 گیگابایت حافظه رم استفاده می کند که نشان می دهد این گوشی یکی از قدرتمند ترین میان رده های موجود در بازار خواهد بود. همچنین بد نیست بدانید که شیائومی برای تغدیه این گوشی، باتری بسیار بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که با شارژر 18 واتی درون جعبه شارژ می شود و نوید بخش شارژدهی بسیار خوب برای آن می باشد. تمامی این موارد نشان می دهند که ردمی نوت 8 پرو یک میان رده قدرتمند می باشد که با برچسب قیمتی 250 دلاری، حریف سر سختی برای رقبا خواهد بود.

ردمی نوت 8 پرو

نقاط قوت

  • طراحی زیبا
  • شارژدهی بسیار خوب باتری و پشتیبانی از شارژ سریع
  • سخت افزار قدرتمند
  • دوربین اصلی و سلفی با کیفیت خوب
  • نمایشگر با روشنایی بالا
  • قیمت مناسب و ارزش خرید بالا

نقاط ضعف

  • دوربین فوق عریض و ماکرو با کیفیت نه چندان خوب
  • لگ های گاه و بی گاه در رابط کاربری و تبلیغات آن
  • فیلمبرداری نه چندان خوب (به ویژه در رزولوشن فول اچ دی)

2. گوشی شیائومی ردمی نوت 8 ظرفیت 64 و 128 گیگابایت

ردمی نوت 8 دومین گوشی پرفروش در لیست می باشد که همانند برادر بزرگتر خود نوت 8 پرو نه تنها از برچسب قیمتی معقولانه ای برخوردار می باشد بلکه امکانات و مشخصات در خورد توجهی را نیز در اختیار می گذارد. از جمله امکانات و مشخصات این گوشی اقتصادی می توان به نمایشگر 6.3 اینچ IPS LCD با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 665 به همراه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، درگاه تایپ سی، دوربین 48+8+2+2 مگاپیکسل، دوربین سلفی 13 مگاپیکسل، حسگر اثر انگشت ، باتری 4000 میلی آمپری و شارژ سریع 18 وات اشاره کرد.

نقاط قوت

  • استفاده از گوریلا گلس 5 در بدنه
  • عملکرد مناسب دوربین در روز
  • شارژدهی بسیار خوب

نقاط ضعف

  • فریم پلاستیکی
  • نمایش تبلیغات در MIUI

3. گوشی سامسونگ گلکسی A10s

گوشی سامسونگ گلکسی A10s سومین محصول در لیست پرفروش ترین گوشی های ما قرار گرفته است. این گوشی نیز همانند نسل قبلی اش امکانات و مشخصات جذابی را در اختیار می گذارد. نمایشگر 6.2 اینچ سوپر آمولد با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل، تراشه مدیاتک هلیو به همراه رم 3/2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، درگاه تایپ سی، دوربین دوگانه 13+2، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، حسگر اثر انگشت و باتری 4000 میلی آمپری از جمله مشخصات گلکسی A10s می باشد.

جالب است بدانید که از جمله تفاوت های مهم گلکسی A10 و A10s مربوط به سخت افزار و دوربین می باشد. به طوریکه قلب تپنده گلکسی a10s را تراشه مدیاتک هلیو p22 با پردازنده هشت هسته ای همراهی می کند و کارت گرافیکی PowerVR GE8320 وظیفه پردازش کارهای گرافیکی گوشی را برعهده دارد. در حالیکه سامسونگ برای گلکسی A10 از تراشه اگزینوس با فرایند 14 نانومتری استفاده کرده است که کارت گرافیکی Maili-G71 MP2 آن را همراهی می کند. در زمینه دوربین هم، گلکسی A10s نسبت به گلکسی A10 از دوربین دوگانه و دوربین سلفی با رزولوشن بالا بهره می برد.

گلکسی A10s

4. گوشی سامسونگ گلکسی A30s

گوشی سامسونگ گلکسی A30s نسخه جدید گلکسی ای 30 می باشد که در برخی از مشخصات از جمله دوربین، تغییرات را به خود دیده است. گلکسی A30 یکی از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ می باشد که از طرفدار بسیار زیادی برخوردار می باشد. اکنون نسخه جدیدتر آن را داریم که از مشخصات فنی نمایشگر 6.4 اینچ سوپر آمولد با رزولوشن 720 در 1560 پیکسل، تراشه اگزینوس 7885 به همراه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، درگاه تایپ سی، دوربین سه گانه 25+8+5، دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر ، باتری 4000 میلی آمپری و شارژ سریع 15 وات بهره می برد.

گوشی گلکسی A30s

نقاط قوت

  • استفاده از گوریلا گلس 5 در بدنه
  • عملکرد مناسب دوربین در روز
  • شارژدهی بسیار خوب

نقاط ضعف

  • فریم پلاستیکی
  • نمایش تبلیغات در MIUI

5. گوشی شیائومی می 9 لایت ظرفیت 128 گیگابایت

خانواده پرچمدار شیائومی در سال 2019، پرجمعیت تر از همیشه بوده و شاهد محصولات متنوعی در سری می 9 هستیم. در کنار گوشی می 9 که به عنوان محصول پرچمدار شناخته می شد، شیائومی محصولات ارزانتری مانند Mi 9 SE و Mi 9T را معرفی کرد که پیش از این به بررسی آن ها پرداخته ایم. می 9 لایت اما آخرین محصول از این سری می باشد که به نوعی ترکیبی از دو گوشی Mi 9 SE و Mi 9T به شمار می آید و به دلیل قیمت مناسب، توانسته آمار فروش بسیار خوبی را به ثبت برساند. در ادامه با بررسی Mi 9 Lite همراه سایمان دیجیتال باشید.

می 9 لایت

6. گوشی شیائومی Mi Note 10 pro ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت

شیائومی به عنوان شرکتی شناخته می شود که سعی دارد خواسته های کاربران از گوشی های هوشمند را در قیمتی پایین تر به بازار عرضه کند. به عنوان مثال گوشی پوکوفون اف وان یا می 9 تی پرو از این کمپانی برای کسانی که خواستار سخت افزاری قدرتمند در قیمتی پایین هستند، طراحی شده بود. می نوت 10 و می نوت 10 پرو اما در عین داشتن ظاهری شبیه به گوشی هایی مثل پی 30 پرو، محصولی نسبتا متفاوت در بین محصولات شیائومی شناخته می شود که با تمرکز در زمینه دوربین، طراحی و توسعه داده شده است.

همانطور که می دانید، در سال 2019، حسگر های 48 مگاپیکسلی بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار گرفتند و نمونه های زیادی از آن ها را حتی در گوشی های میان رده شاهد بودیم. در نیمه دوم امسال اما گوشی هایی با حسگر های 64 مگاپیکسل معرفی شدند که جایگزینی برای حسگر های 48 مگاپیکسلی بودند. شیائومی اما قدم را فراتر گذاشت و در اواخر امسال، با همکاری شرکت سامسونگ، از دوربین 108 مگاپیکسلی برای گوشی های می نوت 10 و می نوت 10 پرو استفاده کرد که پیش از این، نمونه آن را فقط در گوشی مفهومی میکس آلفا دیده بودیم.

گذشته از این موارد، جالب است بدانید که این گوشی از 5 دوربین مختلف در قسمت پشتی استفاده می کند که هر یک از آن ها کاربرد متفاوتی خواهند داشت و شیائومی برای می نوت 10 و نسخه پرو، باتری بزرگ 5260 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که به جذابیت های آن می افزاید.

تفاوت می نوت 10 و می نوت 10 پرو:اصلی ترین تفاوت های می نوت 10 پرو با نسخه معمولی به دو قسمت دوربین و حافظه باز می گردد. در حقیقت دوربین اصلی می نوت 10 پرو، برای اولین بار در بین اسمارتفون ها، از لنز 8 لایه استفاده می کند که کیفیت بهتری را در اختیار خواهد گذاشت. این در حالی است که دوربین می نوت 10 از همان لنز استاندارد 7 لایه که نمونه آن را در سایر اسمارتفون ها دیده ایم، استفاده می کند.

تفاوت دیگر این دو گوشی به حافظه داخلی و حافظه رم بر می گردد. گوشی Mi Note 10 Pro دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی در کنار 8 گیگابایت حافظه رم می باشد و می نوت 10 نیز با حافظه داخلی 128 گیگ و حافظه رم 6 گیگابایتی روانه بازار شده است و این در حالی است که هیچ یک از آن ها از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی کنند.

می نوت 10 پرو

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت بالا
  • نمایشگر با کیفیت
  • کیفیت بسیار خوب تصاویر در محیط های روشن
  • باتری بزرگ و پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات
    عملکرد بسیار خوب اسنپدراگون 730G

نقاط ضعف

  • نبود اصالت در طراحی
  • فیلمبرداری نه چندان خوب
  • کیفیت نه چندان خوب دوربین های فوق عریض و تله فوتو در محیط های کم نور
  • وزن و ضخامت بالا
  • عدم استفاده از تراشه پرچمدار

7. گوشی شیائومی Mi 9T ظرفیت 128 گیگابایت

شیائومی در اوایل سال 2019 از دو گوشی Mi 9 (بررسی) و Mi 9 SE (بررسی) رونمایی کرد که به عنوان اولین گوشی های دنیا با تراشه های اسنپدراگون 855 و 712 شناخته می شدند. اکنون پس از گذشت چند ماه، شیائومی محصول دیگری از این خانواده معرفی کرده است که Mi 9T نام دارد و نسخه جهانی گوشی ردمی K20 به شمار می آید. این گوشی در واقع اولین محصول شیائومی محسوب می شود که از دوربین سلفی جهنده بهره می برد و جزو معدود میان رده های موجود در بازار می باشد که به تراشه جدید اسنپدراگون 730 مجهز شده است.

از این موارد که بگذریم، گوشی Mi 9T در واقع نسخه متعادل خانواده Mi 9 می باشد که حتی شاید در زمینه هایی مانند باتری و طراحی، بهتر از پرچمدار اصلی عمل می کند. این گوشی همانند دو نسخه دیگر، دارای دوربین سه گانه در قسمت پشتی می باشد و با تمامی این تفاسیر، قیمتی پایین تر از بیشتر میان رده های موجود با امکانات مشابه دارد.

Mi 9T / ردمی K20

نقاط قوت

  • نمایشگر باکیفیت، بدون حاشیه و بدون بریدگی
  • شارژدهی بسیار خوب باتری
  • عملکرد سریع و تراشه اسنپدراگون 730
  • دوربین با کیفیت در روز
  • سلفی با کیفیت
  • بازگشت جک هدفون

نقاط ضعف

  • اسپیکر ضعیف
  • وزن بالا
  • نبود درگاه کارت حافظه

نظر خود را درباره پرفروش ترین گوشی های سایمان دیجیتال در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

راهنمای خرید هولدر موبایل برای ماشین در تمامی رده‌های قیمتی (دی 1401)

"از هر چهار تصادف رانندگی یکی از آن‌ها به دلیل استفاده از گوشی هوشمند توسط راننده است." این...

پویا علیمی time-alt ۳۰ آذر ۱۴۰۱

چگونه تنظیمات VPN را از آیفون خود حذف کنیم؟

درحالی که سرویس های VPN راهکارهای راحتی را برای تنظیم کردن پروفایل بر روی آیفون ارائه می کنند،...

سارا صباح پور time-alt ۱ آبان ۱۴۰۱

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S21 اولترا، آیفون 13 پرومکس و P50 هواوی

کیفیت دوربین یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های هوشمند است و برای بعضی‌ها مهمترین معیار برای خرید...

پویا علیمی time-alt ۸ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱