بهترین هدفون های 2021

بهترین هدفون های 2021

موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی همه‌ی ماست و به واسطه‌ی همین موسیقی خیلی از احساسات و واقعیات زندگی را بهتر درک می‌کنیم. زمانی برای پخش یک موزیک راه دشواری در پیش بود و باید نوار آن را به صورت فیزیکی خریداری می‌کردید، اما در حال حاضر و به لطف گوشی‌های هوشمند همه‌ی فرآیند دانلود پخش یک آهنگ شاید ۳۰ ثانیه زمان ببرد.

با توجه به فراگیری گوشی‌های هوشمند و از طرفی محبوبیت همیشگی موسیقی به عنوان عضوی جدایی ناپذیر از زندگی بشری هندزفری‌ها وارد بازار شدند، محصولاتی که موسیقی یا هر محتوای صوتی دیگر را به ساده‌ترین شکل ممکن به گوش شما انتقال می‌دادند و دیگر نیازی به پخش بلند محتوا نبود.

با حذف جک 3.5 میلی متری صدا از گوشی‌های هوشمند (یکی دیگر از کارهای اپل :/ ) هدفون‌ها و هندزفری‌های بلوتوثی فراگیرتر شدند و این محصولات مسیر جدیدی را در راه رشد در پیش گرفتند. هدفون‌ها به اندازه‌ای بسیار کوچک درآمدند؛ به طور که به سادگی می‌توان آن‌ها را در گوش قرار داد و بدون هیچ مزاحمتی به ورزش و … پرداخت.

اما سوال مهم این است که کدام هدفون بی‌سیم در سال 2021 ارزش خرید بیشتری دارد و برای شما مناسب‌تر به نظر می‌رسد. در واقع این سوال مطرح می‌شود که کدام هدفون هم قیمت مناسبی دارد و هم می‌تواند نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند؟ در ادامه‌ی این مطلب به بهترین هدفون‌های بی‌سیم بازار در سال 2021 خواهیم پرداخت.

بهترین انتخاب برای بیشتر افراد

1) گلکسی بادز پلاس

یکی از دلایلی که گلکسی بادز پلاس برای اکثر کاربران مناسب به نظر می‌رسد داشتن بالانس در بخش‌های مختلف است که باعث شده نقطه ضعف بزرگی را در این کهکشانی شاهد نباشیم و همه چیز در سطح خوب و قابل قبولی قرار داشته باشد.

گلکسی بادز پلاس - بهترین هدفون های 2021
گلکسی بادز پلاس – بهترین هدفون های 2021

این بادزها توسط شرکت بزرگ AKG توسعه داده شده‌اند که سامسونگ چند سالی است با آن‌ها همکاری نزدیکی دارد. این هدفون‌ها از اسپیکرهایی با درایور دوگانه بهره می‌برند و توویتر و ووفر مجزا باعث شده تا وضوح و بیس صدا افزایش پیدا کند. تفکیک و کیفیت صدای این هدفون با توجه به قیمت بسیار مناسب بوده و صدایی طبیعی به گوش شما خواهد رسید.

در زمینه مکالمه و کیفیت آن گلکسی بادز از میکروفون‌های سه‌گانه استفاده می‌کند که این موضوع باعث می‌شود کیفیت مکالمه‌ی مطلوبی را داشته باشیم و این محصول برای مکالمه و تماس تصویری به گزینه‌ی مناسبی بدل شود.

یکی دیگر از نقاط قوت این کهشکانی شارژدهی بسیار خوب آن است؛ چرا که به لطف ظرفیت 85 میلی آمپر ساعتی بادزها و 270 میلی آمپر ساعتی خود کیس شما قادر خواهید بود تا چند روز (با استفاده نرمال و روزی 3 الی 4 ساعت) بدون نیاز به شارژ مجدد از آن‌ها استفاده کنید.

نقاط مثبت

  • شارژدهی فوق العاده باتری
  • کیفیت صدای بهبود یافته
  • عملکرد بهتر میکروفون ها
  • طراحی زیبا و راحتی
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم

نقاط منفی

  • نبود کدک aptX
  • ضعیف تر بودن استاندارد IPX2 برای مقاومت در برابر آب نسبت به برخی رقبا
  • نبود قابلیت حدف نویز

پیشنهاد مطالعه: بررسی گلکسی بادز پلاس

2) سونی WF-XB700

Sony WF-XB700 محصولی میانرده از کمپانی سونی می‌باشد که با توجه به برچسب قیمتی، امکانات و ویژگی‌های خوبی که ارائه می‌دهد برای اکثر کاربران گزینه مناسبی ارزیابی می‌شود.

۲. سونی WF-XB700 - بهترین هدفون های 2021
۲. سونی WF-XB700 – بهترین هدفون های 2021

طراحی هدفون سونی WF-XB700 به گونه‌ای است که بخش از آن در داخل گوش قرار گرفته و بدنه آن کمی از گوش بیرون می‌زند، اما از نظر محکم بودن هدفون درون گوش می‌توانید آسوده خاطر باشید. همچنین درب قاب کیس این هدفون شفاف است که جلوه خاصی به آن بخشیده است.

شاید از طرفی نبود قابلیت Ambient Sound، متوقف نکردن خودکار موسیقی بعد از در آوردن از گوش و عدم پشتیبانی از اپلیکیشن‌های تنظیم اکولایز شاید شما را از خرید این محصول منصرف کند؛ اما قطعا صدای بسیار با کیفیت آن شما را تشویق به خرید خواهد کرد. این محصول ژاپنی‌ها به صورت بسیار پایدار به گوشی و یا لپ تاپ متصل می‌شود و خبری هم از قطعی وجود ندارد.

از نظر کیفیت صدا با هدفون بسیار خوبی مواجه هستیم و اگر صدای خوب اولویت شماست حتما این محصول را در لیست خرید خود قرار دهید، اما اگر کیفیت مکالمه برای شما اولویت است شاید بهتر باشد به سراغ گلکسی بادز پلاس سامسونگ بروید.

نقاط مثبت

  • شارژدهی قابل قبول باتری
  • کیفیت صدای بسیار رضایت بخش
  • بیس خوب
  • ضدآب و ضد تعریق (IPX4)
  • قیمت خوب

نقاط منفی

  • نبود قابلیت Ambient Sound
  • نبود قابلیت حدف نویز
  • کیفیت ساخت معمولی

بهترین هدفون نویز کنسلینگ

اگر قابلیت نویز کنسلینگ برای شما اهمیت بالایی دارد باید محصولی خریداری کنید که بهترین نویز کنسلینگ ممکن را به شما ارائه دهد و ما در این بخش قصد معرفی همین هدفون را داریم.

1) سونی WF-1000XM4

سونی WF-1000XM4 - بهترین هدفون‌ های 2021
سونی WF-1000XM4 – بهترین هدفون‌ های 2021

این بادزها از صدای 360 درجه پشتیبانی می‌کنند تا در حین گوش دادن به موسیقی حس بسیار واقعی‌تری را تجربه کنید و همچنین درایورها با آهنربای بزرگ‌تر و دیافراگم بهتر باعث شده تا کیفیت صدای بهتر و وضوح بیشتری را داشته باشیم.

این ایربادزهای جدید سونی از تراشه V1 خود ژاپنی‌ها استفاده می‌کنند و می‌توانند قابلیت ANC (حذف نویز فعال) را در فرکانس‌های بیشتری انجام دهند و همچنین 40٪ نویز بیشتری را نسبت به نسل پیشین خود حذف کنند. سونی در معرفی هدفون خود مدعی شده که این مدل اولین هدفون کاملا بی‌سیم جهان است که از قابلیت Hi-Res پشتیبانی می‌کند.

در زمینه باتری هدفون سونی WF-1000XM4 می‌تواند در حالت ANC روشن تا 8 ساعت و در حالت ANC خاموش تا 12 ساعت شما را همراهی کند. به کمک کیس شارژ می‌توان تا 24 ساعت در صورت روشن بودن ANC و حدود 36 ساعت در روشن بودن ANC‌ با این بادز‌ها کار کرد.

نقاط مثبت

  • استاندارد ضدآب IPX4 
  • شارژدهی رضایت بخش
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • قابلیت ANC بسیار خوب
  • پشتیبانی از صدای 360 درجه‌ای سونی

نقاط منفی

  • قیمت بالا

2) Bose Quietcomfort

هدفون Bose Quietcomfort – بهترین هدفون های 2021

«سکوت، لازمه‌ی صدای بهتر است». این شعار کمپانی Bose برای ساخت هدفون بی‌سیم Bose Quietcomfort با حذف نویز مثال زدنی‌اش است. این یکی از بهترین هدفون‌های جهان است که با قیمت ۲۰۰ دلاری خودش می‌تواند علاوه بر این که با سری‌های StayHear Max خود راحتی استفاده چند ساعته را فراهم کند، پیشرفته‌ترین فناوری حذف نویز دنیای هدفون‌ها را هم ارائه می‌کند.

در حال اسکیت کردن هستید، یک اثر هنری روی کاغذ خلق می‌کنید یا در حال خلق یک وسیله چوبی زیبا هستید؟ فرقی نمی‌کند به چه حرفه‌ای مشغولید، با استفاده از فناوری حذف نویز قدرتمند این هدفون می‌توانید در هر کاری که هستید بهترین آن باشید و بدون حواس‌پرتی و با یک موسیقی زمینه زیبا، کارتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. این هدفون دارای دو حالت مختلف Quiet Mode و Aware Mode است که اولی وقتی روشن باشد هیچ صدایی به جز هدفون شما به گوش‌تان نخواهد رسید، در حالی که دومی صدای محیط اطراف را هم فعال می‌کند تا متوجه اتفاقاتی که در اطراف شما می‌افتد نیز باشید.

برای جابجایی بین این دو حالت فقط کافیست دو بار روی گوشی سمت چپ هدفون ضربه بزنید. شما برای کم و زیاد کردن صدا و یا پاسخ دادن به یک تماس هم می‌توانید از همین روش استفاده کنید. ضمناً اگر گوشی‌ها را از داخل گوش خود خارج کنید، هدفون Bose QuietComfort متوجه آن می‌شود و به صورت خودکار پخش آهنگ را قطع می‌کند.

این هدفون دارای گواهی ضد آب IPX4 است که می‌تواند به معنای استفاده بدون مشکل در زیر باران یا هنگام تمرینات ورزشی باشد. هدفون Bose با یک بار شارژ کامل می‌تواند ۶ ساعت شارژدهی داشته باشد و شارژ کامل آن هم ۲ ساعت طول می‌کشد. یک کیس شارژ با 12 ساعت شارژدهی اضافه‌تر هم همراه آن عرضه می‌شود که از طریق یک کابل USB-C یا شارژرهای بی‌سیم، مجدداً شارژ می‌شود.

نقاط مثبت

  • فناوری حذف نویز قدرتمند
  • گواهی ضد آب IPX4
  • شارژ سریع سیمی و بی‌سیم

نقاط منفی

  • سنگین و بزرگ
  • فاقد EQ داخل اپ

بهترین هدفون برای ورزشکاران

اگر ورزش حرفه‌ای انجام می‌دهید، هدفونی باید خریداری کنید که به خوبی در گوش قرار بگیرد و حین ورزش از گوش خارج نشود. همچنین برای یک هدفون مناسب ورزش داشتن گواهی ضد آب اهمیت بالایی دارد تا تعریق حین ورزش آسیبی به هدفون وارد نکند.

هدفون Powerbeats Pro

برند بیتس در حال حاضر به اپل تعلق دارد و این هدفون با هدف استفاده‌ی ورزشکاران طراحی شده است. دلیل این موضوع در وهله‌ی اول طراحی ارگونومی و خاص این هدفون می‌باشد. طراحی Powerbeats Pro به گونه‌ای است که علاوه بر قرار گیری هدفون‌ها در گوش، قلاب‌های آن نیز به دور گوش قرار می‌گیرد تا در حین فعالیت همچنان در جای خود استوار بماند و شما با آسودگی خاطر بتوانید در حین ورزش به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

هدفون پاور بیتس پرو - بهترین هدفون های 2021
هدفون پاور بیتس پرو – بهترین هدفون های 2021

مورد دیگری که برای افراد ورزشکار اهمیت فراوانی دارد داشتن گواهی IPX4 است که خوشبختانه در این محصول شاهد آن هستیم و می‌تواند تضمین کند که هدفون ما در برابر تعریق و ورود آب مقاومت مناسبی نشان می‌دهد.

مانند ایرپادهای اپل این هدفون هم به محض باز شدن در گوشی آیفون شما نمایش داده می‌شود و برای اتصال آن به گوشی اندرویدی باید فرایند اتصال را به صورت دستی انجام دهید. یکی از نقاط قوت این هدفون اتصال بسیار قوی آن است که باعث می‌شود هیچ قطعی را نداشته باشیم.

کیفیت صدای این هدفون‌ها واقعا خوب است و به غیر از این هم از شرکت بیتش انتظار نداریم. از نظر شارژدهی با هدفون بسیار خوبی مواجه هستیم؛ چرا که با آن‌ها می‌تواند 9 ساعت به موسیقی گوش دهید و این عدد به همراه کیس به حدود 24 ساعت می‌رسد که عدد بسیار جذابی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به استفاده از تراشه‌ی H1 اپل و پشتیبانی از سیری اشاره کرد.

نقاط مثبت

  • استاندارد ضدآب IPX4 
  • شارژدهی بسیار خوب
  • کیفیت صدای بسیار خوب
  • اتصال بسیار خوب
  • تراشه‌ی H1 اپل
  • ارگونومی بسیار خوب برای ورزش

نقاط منفی

  • قیمت بالا
  • کیس بزرگ
  • هدفون صدای بیرون را عالی ایزوله نمی‌کند

بهترین هدفون برای دارندگان آیفون

هدفون ایرپاد پرو

قطع به یقین اگر آیفون دارید و بهترین هدفون بی‌سیم بازار برای گوشی خود را می‌خواهید ایرپاد پرو بهترین گزینه‌ی ممکن برای شما است. این هدفون طراحی بسیار کوچکی دارد و به راحتی درون گوش شما قرار می‌گیرد، بدون این که هیچ خستگی را در استفاده‌ی طولانی مدت ایجاد کند.

ایرپاد پرو - بهترین هدفون های 2021
ایرپاد پرو – بهترین هدفون های 2021

قابلیت ANC بسیار خوب ایرپاد پرو شما را وارد دنیای دیگری می‌کند و باعث می‌شود که به گونه‌ای حس معلق شدن در فضا را داشته باشید. این قابلیت جذاب تمام صداهای مزاحم را به خوبی حذف می‌کند و از طرفی به لطف قابلیت Transparency صدای افراد حین صحبت کردن با شما را به گوشتان می‌رساند.

در بخش کیفیت صدا حقیقتا حرفی به غیر از تحسین اپل نداریم و کیفیت صدای این هدفون مثال زدنی است. عمق صدای ایرپاد پرو و بیس آن بسیار عالی است و صدایی کاملا تفکیک شده را به گوشتان می‌رساند. بادزها با روشن بودن ANC حدود 5 ساعت شارژدهی می‌کنند که این عدد به کمک کیس به 24 ساعت می‌رسد.

از نظر مکالمه هم با هدفون‌های بسیار توانا و کارامد مواجه هستیم و به لطف فناوری‌های جدید صدای شما بسیار شفاف و باکیفیت به طرف مقابل منتقل می‌شود.

نقاط مثبت

  • استاندارد ضدآب IPX4 
  • ارگونومی و قرارگیری بسیار خوب در گوش
  • کیفیت صدای بسیار عالی
  • قابلیت ANC بسیار خوب
  • ژست‌های حرکتی بسیار دقیق و کارآمد
  • طراحی بسیار کوچک کیس
  • اتصالی بسیار پایدار
  • کیفیت مکالمه خوب
  • شارژدهی خوب باتری

نقاط منفی

  • قیمت بالا
  • شارژ از طریق لایتنینگ

پیشنهاد مطالعه: مقایسه هدفون های پرچمدار اپل، سامسونگ و هواوی

بهترین هدفون برای دارندگان گوشی‌های سامسونگ

گلکسی بادز پرو

اگر از گوشی‌های گلکسی سامسونگ استفاده می‌کنید بهترین گزینه‌ی ممکن برای شما بادز پرو سامسونگ است. این هدفون پرچمدار طراحی ظریف و کوچکی دارد و به آسانی در گوش قرار می‌گیرد. وزن این بادزها بسیار ناچیز است و در حین استفاده متوجه حضور آن‌ها نخواهید شد.

گلکسی بادز پرو - بهترین هدفون های 2021
گلکسی بادز پرو – بهترین هدفون های 2021

کیفیت صدای این کهکشانی بسیار رضایت بخش است و نسبت به نسل قبل بیس بیشتری تولید می‌کند. کیفیت صدای خروجی این هدفون شما را راضی خواهد کرد و از این بابت مشکلی وجود نخواهد داشت و به این کیفیت صدا قابلیت Audio 360 را هم اضافه کنید. این بادزها از قابلیت ANC پشتیبانی می‌کنند که می‌توان به روی عملکرد خوب آن‌ها حساب باز کرد البته نه به خوبی ایرپاد پرو اپل!

کیفیت مکالمه‌ی این هدفون پرچمدار هم بسیار خوب ارزیابی می‌شود و طرف مقابل به طور کامل از کیفیت و شفافیت صدای شما رضایت خواهد داشت. باتری این بادزها با روشن بودن ANC حدود 5 ساعت دوام می‌آورد و این عدد با احتساب کیس تا 18 ساعت قابل افزایش است.

نقاط مثبت

  • ارگونومی مناسب و ابعاد کوچک کیس
  • کیفیت صدای کاملا مناسب
  • کیفیت مکالمه خوب
  • قابلیت ANC کارآمد
  • شارژدهی مناسب باتری
  • پشتیبانی از شارژ بی‌سیم
  • پشتیبانی از گواهی IPX7
  • برنامه با قابلیت‌های کاربردی

نقاط منفی

  • قابلیت 360 Audio به محصولات سامسونگ محدود شده است
  • پد لمسی کمی بیش از اندازه حساس است
  • نبود دستیار صوتی گوگل

پیشنهاد مطالعه: مقایسه هدفون های پرچمدار اپل، سامسونگ و هواوی

بهترین هدفون جایگزین ایرپاد برای اندرویدی‌ها

1) هدفون Anker soundcore Liberty Air 2

یکی از بهترین هدفون‌های 100 دلاری بازار قطعا همین مدل soundcore Liberty Air 2 از انکر است. این هدفون طراحی شبیه به ایرپادهای اپل دارد و از نظر کیفیت صدا هم کیفیتی بسیار عالی به نسب قیمت به شما ارائه می‌کند. البته باید در نظر داشت که در این هدفون خبری از ANC نیست و طبیعتا نمی‌توان در این بازه‌ی قیمتی انتظار چنین قابلیتی را داشت.

هدفون Anker soundcore Liberty Air 2 - بهترین هدفون‌ های 2021
هدفون Anker soundcore Liberty Air 2 – بهترین هدفون‌ های 2021

توانایی این هدفون در مکالمه بسیار خوب است و اگر اهل مکالمه زیاد با هدفون بی‌سیم هستید این مدل می‌تواند بسیار برایتان کارآمد باشد. با یک بار شارژ این هدفون می‌تواند حدود 7 ساعت از آن‌ها بهره ببرید و این عدد به همراه شارژ کیس به 24 یا 25 ساعت قابل افزایش است که باعث می‌شود شارژدهی این مدل را در نوع خود عالی بدانیم.

اتصال این هدفون به گوشی به سادگی انجام می‌شود و از نظر پایداری هم به لطف بلوتوث نسخه 5 شاهد قطعی یا هر مشکل دیگری نیستیم.

نقاط مثبت

  • گواهی IPX5
  • کیفیت مکالمه بسیار خوب
  • شارژدهی بسیار خوب
  • پشتیبانی از شارژ بی‌سیم
  • بلوتوث از بلوتوث 5، aptX و AAC
  • نرم افزار خوب با قابلیت شخصی سازی بالا
  • تشخیص خودکار قطع موسیقی به محض خارج کردن بادزها
  • کیفیت صدای رضایت بخش

نقاط منفی

  • کنترل لمسی گاهی دقیق عمل نمی‌کند
  • نبود قابلیت پخش مجدد به محض استفاده دوباره

2) SoundCore Liberty Air 3 Pro

هدفون Sennheiser Momentum True Wireless 2 – بهترین هدفون های 2021
هدفون SoundCore Liberty Air 3 Pro – بهترین هدفون های 2021

اگر به دنبال یک جایگزین قدرتمند برای هدفون ایرپادز پرو اپل برای گوشی اندرویدی یا حتی آیفون خود می‌گردید، هدفون بی‌سیم SoundCore Liberty Air 3 Pro یکی از بهترین هدفون های 2021 است که به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کمپانی SoundCore از یک طراحی انحصاری به نام Fusion Comfort برای این هدفون استفاده کرده که با گوشی‌های ارگونومیک خود می‌تواند برای ساعت‌ها بدون مشکل و ایجاد خستگی مورد استفاده قرار بگیرد. ساختار گوشی‌های این هدفون اجازه می‌دهد هوا به داخل آن نفوذ کند تا علی‌رغم اینکه از کیفیت صوتی شگفت‌انگیز آن لذت ببرید، به محیط پیرامون خود هم تسلط داشته باشید. سری‌های قابل تعویض این هدفون هم از جنس سیلیکون مایع کششی ساخته شده‌اند که وقتی آن‌ها را داخل گوش می‌گذارید فرم گوش شما را به خودشان می‌گیرند تا اینطور به نظر برسد که هدفون مخصوص خود شما طراحی شده است.

هدفون SoundCore Liberty Air 3 Pro به لطف گواهی Hi-Res Audio Wireless می‌تواند صدا را با بالاترین کیفیت ممکن به گوش شما برساند. فناوری حذف نویز در این محصول دارای حالتی به نام LDAC است که یک کدک بلوتوثی پیشرفته با توان انتقال ۳ برابر داده بیشتر برای ارائه جزئیات و کیفیت صوتی شگفت‌انگیز است. با استفاده از HearID ANC فشار داخل گوش شما و نحوه قرارگیری هدفون آنالیز می‌شود تا یک پروفایل شخصی برای خودتان بسازید. سپس هدفون به طرز هوشمندانه‌ای میزان شنوایی شما را آزمایش می‌کند و یک صدای سفارشی را برایتان پخش می‌کند تا همه چیز باب میل شما باشد.

این هدفون می‌تواند به صورت مشترک به دو دستگاه بلوتوثی مثل یک گوشی و لپ تاپ وصل شده و به شما اجازه دهد فوراً بین صدای پخش شده از یک موسیقی، فیلم و یا تماس تلفنی سوئیچ شوید. این هدفون همچنین حالت شفاف را هم ارائه می‌کند تا هنگام قدم زدن در خیابان و یا صحبت با یک دوست صدای اطرافتان را هم به خوبی بشنوید و نیازی به خارج کردن هدفون از داخل گوش نباشد. گوشی‌های این هدفون با هر بار شارژ تا ۸ ساعت شارژدهی دارند و به لطف یک کیس شارژ که هم به صورت بی‌سیم و هم از طریق کابل USB-C شارژ می‌شود، این میزان به ۳۲ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

نقاط مثبت

  • قابلیت HearID برای ارائه صدای ایده‌آل با گوش شما
  • فناوری حذف نویز
  • اتصال همزمان به دو دستگاه بلوتوثی
  • استفاده طولانی مدت بدون خستگی

نقاط منفی

  • کیفیت پایین ضبط صدا
  • کیس شارژ نامناسب

3) Sennheiser Momentum True Wireless 2

هدفون Sennheiser Momentum True Wireless 2 – بهترین هدفون های 2021
هدفون Sennheiser Momentum True Wireless 2 – بهترین هدفون های 2021

یکی از بهترین هدفون های 2021 که می‌تواند با ایرپادز پرو اپل رقابت کند، هدفون مدل Momentum True Wireless 2 سنهایزر است. وقتی این هدفون را داخل گوشتان می‌گذارید، به راحتی در جای خودش قرار می‌گیرد تا بدون هرگونه ناراحتی، ۵ تا ۶ ساعت مدام از آن استفاده کنید.

سنهایزر همچنین از یک فناوری پیشرفته حذف نویز در این هدفون بی‌سیم استفاده کرده که می‌تواند صدای پس زمینه را کاهش دهد تا فقط زمزمه ضعیفی از آن باقی بماند. عملکرد این سیستم بسیار خوب است. مثل بسیاری از دیگر هدفون‌های جایگزین ایرپادز پرو اپل، شما می‌توانید دکمه‌های لمسی روی هر یک از گوشی1‌های این هدفون را با استفاده از اپلیکیشن مخصوص سنهایزر شخصی‌سازی کنید.

این هدفون می‌تواند با هر بار شارژ کامل ۷ ساعت شارژدهی داشته باشد که البته با فعال بودن قابلیت حذف نویز کمتر می‌شود. سنهایزر یک کیس شارژ را هم به همراه این هدفون عرضه می‌کند که ۲۱ ساعت شارژدهی دیگر را هم به این مدت اضافه می‌کند. اما کیفیت صدای هدفون بی‌سیم Sennheiser Momentum True Wireless 2 چطور است؟ دقت صدای این هدفون بسیار زیاد است و کیفیت مطلوبی را ارائه می‌کند. یک اکولایزر هم همراه یک اپلیکیشن موبایل در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید صدا را آنطور که دوست دارید از هدفون خود بشنوید. از دیگر امکانات این هدفون می‌توان به مقاومت در برابر نفوذ آب با گواهی IPX4، حذف نویز قدرتمند و پشتیبانی از دستیار صوتی اشاره کرد.

نقاط مثبت

  • ضد آب با گواهی IPX4
  • حذف نویز قدرتمند
  • امکانات اضافه در اپلیکیشن موبایل
  • کیفیت صدای عالی

نقاط منفی

  • قیمت بالا
  • ابعاد بزرگ

بهترین هدفون ها با طراحی باز

هدفون‌هایی با طراحی باز به راحتی داخل گوش شما قرار می‌گیرند و با استفاده دراز مدت باعث خستگی گوش نمی‌شوند. درایورهای کوچک آن‌ها مستقیماً صدا را روی پرده‌های گوش شما پخش نمی‌کنند. بنابراین هدفون‌های دارای طراحی باز به شما اجازه می‌دهند بدون آنکه آسیبی به گوش شما برسد، تا چندین ساعت از آن‌ها استفاده کنید.

1) ایرپادز 3

هدفون ایرپادز 3 – بهترین هدفون های 2021

سومین نسل هدفون بی‌سیم ایرپادز اپل از بدنه کوتاه‌تری استفاده می‌کند و طراحی جدید آن اجازه می‌دهد به راحتی در داخل گوش قرار بگیرد. بدنه این هدفون دارای حسگرهای لمسی خازنی است که می‌توانید با فشار دادن آن‌ها موسیقی را پخش کرده و یا به یک مکالمه پاسخ دهید. این محصول تلفیقی از طراحی ایرپادز اصلی و ایرپادز پرو را ارائه می‌کند. این محصول از نظر عملکرد صوتی، اتصال و طراحی یک سر و گردن از نسل قبلی خودش بالاتر است و اگر از کاربران آیفون هستید و قصد خرید یک هدفون بی‌سیم جدید را دارید، این یک گزینه عالی است. از همه مهم‌تر، این هدفون از طراحی باز بهره می‌برد.

ایرپادز 3 از گواهی ضد آب IPX4 بهره می‌برد و به لطف طراحی باز خود به شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی از افتادن هدفون از داخل گوش، بتوانید در تمرینات ورزشی خود در محیط باز هم از آن استفاده کنید. این هدفون همچنین از یک ویژگی جذاب صوتی به نام “Spatial Audio” نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود غرق آهنگ‌هایی شوید که به آن‌ها علاقه دارید.

سومین نسل ایرپادز می‌تواند با هر بار شارژ کامل، تا ۶ ساعت برای گوش دادن به موسیقی و 4 ساعت مکالمه شارژدهی داشته باشد. کیس شارژ آن هم با شارژر مگ سیف، شارژرهای بی‌سیم Qi و یا با استفاده از کابل لایتنینگ اپل شارژ شود و تا ۳۰ ساعت برای گوش دادن به موسیقی یا ۲۰ ساعت برای مکالمه شارژ اضافه‌تر را ارائه کند.

نقاط مثبت

  • صدای فراگیر Spatial
  • استفاده بدون خستگی در طولانی مدت
  • ضد آب با گواهی IPX4
  • پشتیبانی از شارژ بی‌سیم MagSafe

نقاط منفی

  • فقدان حذف نویز
  • فقدان سری‌های قابل تعویض

2) سامسونگ گلکسی بادز لایو

هدفون سامسونگ گلکسی بادز لایو – بهترین هدفون های 2021

یکی دیگر از هدفون‌های طراحی باز که از قضا جزو بهترین هدفون های 2021 بازار نیز محسوب می‌شود، سامسونگ گلکسی بادز لایو است. این هدفون دارای طراحی ارگونومیک و لوبیایی شکل است که اجازه می‌دهد در کنار شنیدن موسیقی با بالاترین کیفیت، بتوانید صدای محیط اطرافتان را هم بشنوید.

این هدفون دارای درایورهای ۱۲ میلی‌متری برند AKG است که با تلفیق طراحی ارگونومیک خود می‌تواند صدای بسیار جذاب با بیس عمیقی را تولید کند. این هدفون به آرامی در داخل گوش شما جا می‌گیرد و بدون خستگی می‌توانید کل روز از آن استفاده کنید. بنابراین می‌توانید بدون آنکه نیازی به خارج کردن هدفون از داخل گوش باشد، به تمام کارهای روزمره خود رسیدگی کنید.

سامسونگ با نوآوری خودش توانسته فناوری حذف نویز را به یک هدفون با طراحی باز بیاورد تا سر و صدای اضافه را خارج از هدفون نگه دارد و به شما اجازه دهد غرق موسیقی مورد علاقه خود شوید. این فناوری سر و صدای اضافی پس زمینه را بدون آنکه نیازی به حذف کامل صداهای مهم اطراف شما باشد می‌کاهد تا به طور همزمان بتوانید هم به آهنگ خود گوش دهید و هم در خیابان‌های شهر قدم بزنید. فعال کردن حالت حذف نویز در این هدفون بسیار ساده است و فقط با یک لمس طولانی مدت روی بدنه یکی از گوشی‌ها فعال می‌شود.

این هدفون با هر بار شارژ کامل می‌تواند ۶ ساعت شارژدهی داشته باشد که با کیس شارژ خود به ۲۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند. کیس شارژ این دستگاه از طریق گوشی‌های مجهز به فناوری Wireless PowerShare یا پد شارژ بی‌سیم Qi شارژ می‌شود.

نقاط مثبت

  • قرارگیری عالی در داخل گوش
  • تولید بیس قوی
  • عمر باتری مناسب

نقاط منفی

  • کیفیت صوتی متوسط
  • حذف نویز نه چندان عالی

بهترین هدفون‌های اقتصادی

همه‌ی ما بودجه‌ی کافی برای خرید بهترین‌ها را در اختیار نداریم و یا این که به حدی از هدفون استفاده نمی‌کنیم که بخواهیم به اندازه‌ی هدفونی بالارده یا پرچمدار هزینه کنیم. به همین دلیل هدفون‌های اقتصادی گزینه‌ی خوبی برای خرید به حساب می‌آیند و در این بخش به دو هدفون اقتصادی خواهیم پرداخت.

1) هایلو Moripods

هایلو یکی از زیربرندهای شیائومی است و به طور تخصصی در زمینه هدفون، ساعت هوشمند و … فعالیت دارد. این هدفون از تراشه‌ی Qualcomm QCC3040 و همچنین بلوتوث نسخه 5.2 برخوردار است تا مشخصات آن را به نسبت قیمت بسیار عالی بدانیم.

 هایلو Moripods - بهترین هدفون‌های 2021
هایلو Moripods – بهترین هدفون‌های 2021

کیفیت صدای خروجی این هدفون و همچنین کیفیت مکالمه‌ی آن برای یک هدفون اقتصادی مناسب و رضایت بخش است و پشتیبانی از aptX، AAC و SBC باعث می‌شود تا شما با یک هدفون به روز و خوب روبرو باشید. این محصول می‌تواند تا 6 ساعت مداوم به پخش محتوا بپردازد و به کمک شارژ کیس می‌توانید این زمان را تا 24 ساعت افزایش دهید.

به لطف بهره‌مندی از جدیدترین نسخه بلوتوث اتصالی پایدار و بدون مشکل بین گوشی و این هدفون برقرار می‌شود و شما با آسودگی خاطر و بدون نگرانی از بابت قطعی صدا می‌تواند موزیک مورد علاقه خود را گوش کنید.

نقاط مثبت

  • گواهی IPX4
  • کیفیت صدای مناسب
  • پشتیبانی از aptX، AAC و SBC
  • شارژدهی رضایت بخش
  • بلوتوث 5.2 و اتصال سریع و پایدار
  • رنگ بندی متنوع و جذاب

نقاط منفی

  • ارگونومی خیلی عالی نیست

2) هدفون Honor Choice

این هدفون از نظر طراحی شما را بسیار یاد ایرپاد پرو اپل می‌اندازد. طراحی بادزها خوب است و به خوبی و راحتی درون گوش قرار می‌گیرد. در حین استفاده با مشکل خارج شدن بادزها مواجه نخواهید شد ولی به طور کلی باید هر چند مدت یک بار آن‌ها را بار دیگر در گوش خود محکم کنید.

هدفون Honor Choice - بهترین هدفون های 2021
هدفون Honor Choice – بهترین هدفون های 2021

این محصول موسیقی را با کیفیت خوبی پخش می‌کند و شما از کیفیت صدای آن رضایت خواهید داشت. البته که باید بازه‌ی قیمتی این هدفون را در نظر بگیرید و آن را با مدل‌های بالارده مقایسه نکنید. به روی هر بادز دو میکروفون وجود دارد که از قابلیت نویز کنسلینگ میکروفون هم پشتیبانی می‌کنند و به این ترتیب می‌توانید انتظار کیفیت مکالمه‌ی خوبی از این هدفون داشته باشید.

این بادزها می‌توانند 6 ساعت موسیقی پخش کنند و یا 4 ساعت هنگام مکالمه دوام بیاورند و به کمک کیس می‌توانید امکان پخش موسیقی را تا 18 ساعت افزایش دهید.

نقاط مثبت

  • ارگونومی خوب
  • کیفیت صدای خوب
  • کیفیت مکالمه خوب
  • شارژدهی مناسب
  • اتصال سریع و پایدار

نقاط منفی

  • نبود برنامه مناسب
  • انتخاب رنگی محدود (فقط سفید)

3) Huawei FreeBuds 4i

هدفون Huawei FreeBuds 4i – بهترین هدفون های 2021
هدفون Huawei FreeBuds 4i – بهترین هدفون های 2021

هواوی صاحب یکی از بهترین هدفون های 2021 است که علی‌رغم قیمت مناسبش امکانات جذابی مثل شارژدهی طولانی و حذف نویز (ANC) را ارائه می‌کند. هدفون هواوی FreeBuds 4i از درایور ۱۰ میلی‌متری و دیافراگم کامپوزیت پلیمری با حساسیت بالا استفاده می‌کند که می‌تواند صدایی غنی، بیس قدرتمند و صدایی بالانس را به گوش شما برساند.

هدفون هواوی دارای بدنه‌ای بلند مثل ایرپادز اپل است و در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز عرضه می‌شود. روی بدنه این هدفون بی‌سیم از حسگرهایی برای شناسایی و کاهش نویز محیط به کار رفته است. سیستم میکروفون دوگانه با طراحی مجزا روی این هدفون نیز می‌تواند صدای وزش باد در فضای باز را در مکالمات شما حذف کند تا مکالمات شفافی را تجربه کنید. همچنین مهم نیست در کجا هستید، فناوری حذف نویز FreeBuds 4i شما را غرق در موسیقی می‌کند.

اما برای اینکه صدای محیط را بشنوید هم لازم نیست که هدفون را از داخل گوش خود خارج کنید. فقط باید روی بدنه آن ضربه بزنید و انگشت خود را به پایین بکشید تا حالت Awareness Mode فعال شود و بتوانید صدای محیط پیرامونتان را در کوچه و خیابان بشنوید.

این هدفون می‌تواند با هر بار شارژ کامل ۱۰ ساعت شارژدهی داشته باشد که در این بازه قیمتی یک برگ برنده است. یک کیس شارژ ۲۱۵ میلی‌آمپر ساعتی بیضی شکل و زیبا نیز همراه این هدفون عرضه می‌شود که شارژدهی فری بادز 4i را به ۲۲ ساعت افزایش می‌دهد. البته این کیس شارژ فقط به صورت سیمی و با استفاده از یک کابل USB-C شارژ می‌شود.

نقاط مثبت

  • شارژدهی ۱۰ ساعته
  • فناوری حذف نویز
  • قیمت مناسب

نقاط منفی

  • فقدان پشتیبانی از شارژ بی‌سیم
  • جداسازی سخت گوشی‌ها از داخل کیس شارژ

بهترین هدفون از نظر ارگونومی و قیمت

گلکسی بادز 2

گلکسی بادز 2 سامسونگ – بهترین هدفون های 2021

اگر به دنبال خرید یک هدفون بی‌سیم برای استفاده روزمره هستید که علاوه بر قیمت مناسبش طراحی ارگونومیکی داشته باشد و بعد از چند ساعت استفاده گوش شما را خسته نکند، ما می‌توانیم به شما گلکسی بادز 2 سامسونگ را پیشنهاد کنیم. کیفیت صدایی که این هدفون ارائه می‌کند برای بسیاری از کاربران دلپذیر خواهد بود و قابلیت حذف نویز آن شاید خیلی قدرتمند نباشد، اما برای یک هدفون در این رنج قیمت کاملاً مناسب و خوب است.

سه میکروفون و یک VPU (واحد دریافت صدا) به شما این امکان را می‌دهد که مکالماتی با کیفیت صدای شفاف را تجربه کنید. این هدفون از یادگیری ماشین برای حذف صداهای اضافی در پس زمینه صدای شما استفاده می‌کند و طراحی مناسب گوشی‌ها نیز جلوی ورود باد به داخل میکروفون‌ها را می‌گیرد. اگر هم می‌خواهید هنگام قدم زدن در خیابان صدای محیط را بشنوید، می‌توانید مقدار صدای نفوذی به داخل گوش را به لطف فناوری ANC در سه سطح کم، متوسط و زیاد تنظیم کنید.

این هدفون اکولایزرهای از پیش آماده را از طریق یک اپلیکیشن موبایلی در اختیار شما می‌گذارد. وزن هر یک از گوشی‌های آن فقط 5 گرم است و با سه سری سیلیکونی با اندازه‌های متفاوت ارائه می‌شود تا بتوانید بدون مشکل از هدفون استفاده کنید. همچنین برای آنکه بتوانید بهترین تجربه ممکن از ANC را داشته باشید، می‌توانید پیش از استفاده از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable ازدرست قرارگیری هدفون در داخل گوش خود مطمئن شوید.

گوشی‌های این هدفون با هر بار شارژ کامل 5 ساعت دوام میاورند و یک کیس شارژ که همراه دستگاه عرضه می‌شود، مدت شارژدهی هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 2 را به 20 ساعت افزایش می‌دهد.

نقاط مثبت

  • فناوری حذف نویز ANC
  • شارژدهی 7 ساعته
  • وزن کم و طراحی ارگونومی

نقاط منفی

  • استفاده از حداکثر امکانات با گوشی‌های گلکسی سامسونگ

  • کیفیت مکالمه متوسط

۳ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فقط Sony ???

هر چند عالی بود ولی ای کاش اشاره میکردید که کدوم تاخیر صدای کمتر برای گیم داره

چرا گلکسی بادز لایو نیست؟

مطالب بیشتر

بهترین گوشی ها با عمر بالای باتری و شارژدهی طولانی – دی ۱۴۰۱

گوشی‌های هوشمند هم مثل دیگر دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل از باتری نیروی خود را دریافت...

محمد ملکان time-alt ۵ مهر ۱۴۰۱

راهنمای خرید اسپیکر ارزان قیمت تا ۱ میلیون تومان (دی 1401)

از گذشته گوش دادن به موسیقی یکی از کارهای مورد علاقه انسان‌ها بوده که برای پر کردن اوقات فراغت...

محمد ملکان time-alt ۲۶ مرداد ۱۴۰۱

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۵ میلیون تومان (دی ۱۴۰۱)

بهترین گوشی های اقتصادی بازار تا ۵ میلیون تومان از شرکت‌های نوکیا، سامسونگ و شیائومی در این...

پویا علیمی time-alt ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی ویدیویی مچ بند سلامتی شیائومی Smart Band 7

 سری می‌بند به دلیل ارائه امکانات بی‌شمار در کنار قیمتی مناسب طرفداران بسیاری در سراسر جهان و...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین هدفون و هندزفری‌ بازار در تمام رده‌های قیمتی

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین هدفون و هندزفری‌ها را در بازی قیمتی 100 هزار تومان تا 10...

محمد ملکان time-alt ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی میان رده از ۵ تا ۱۰ میلیون (دی ۱۴۰۱)

میانرده های جدید شهریور ۱۴۰۱ (بهترین گوشی های ۵ تا ۱۰ میلیون) در این مطلب معرفی شده‌اند و نقاط...

محمد ملکان time-alt ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی به ترتیب قیمت (دی ۱۴۰۱)

در بازار امروز گوشی های هوشمند یکی از ارکان اساسی خرید کاربران ارزش خرید محصولات است و در این...

محمد ملکان time-alt ۱ مرداد ۱۴۰۱

جعبه گشایی و نقد و بررسی ویدیویی گوشی P50 Pro / پرچمدار فضایی هواوی

سری P هواوی محبوب‌ترین گوشی های این برند شناخته می‌شوند که در این ویدئو آخرین و بهترین مدل آن...

ثنا جهاندار time-alt ۲۰ تیر ۱۴۰۱

معرفی بهترین هدفون‌های زیر یک میلیون (دی 1401)

انواع هدفون و هندزفری همیشه جزو محبوب‌ترین لوازم جانبی بازار بوده‌اند؛ همچنین این‌روزها که...

پویا علیمی time-alt ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A33 / یک میان‌رده خوب برای چند سال استفاده

امسال هم مثل سالیان اخیر، گوشی‌های سری A سامسونگ بروز شدند و نسل جدید آن‌ها نیز مدتی است که...

معین کریمی time-alt ۲۱ خرداد ۱۴۰۱