اپلیکیشن‌های والپیپر اندروید

اپلیکیشن‌های والپیپر اندروید به همراه لینک دانلود

گوشی هوشمند در حال حاضر به وسیله‌ای بدل شده که درصد زیادی از تایم افراد را به خود اختصاص داده است (برای برخی شاید تقریبا همه‌ی تایم)، چرا که افراد برای انجام کار، خرید، بازی و ارتباط با دیگر افراد و حتی در چند وقت اخیر بحث تحصیل به این محصول نیازمند هستند، از این رو ایجاد تنوع در گوشی به یک ضرورت تبدیل می‌شود، زیرا که استفاده یکنواخت از آن می‌تواند به خستگی بیشتر چشم و مغز منجر شود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این متن به چندی از اپلیکیشن های والپیپر اندروید بپردازیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها ظاهر جدید و متنوع‌تری به گوشی خود ببخشید. پس در ادامه همراه سایمان دیجیتال شوید.

پیش از پرداختن به مطلب توجه داشته باشید که پیکسل‌های نمایشگر‌ امولد برای تولید رنگ مشکی به حالت خاموش درمی‌آیند و این باعث می‌شود عمق این رنگ در این نوع نمایشگر بسیار زیاد باشد و تماشای رنگ مشکی در آن‌ها لذت بخش شود و همچنین به سبب خاموش شدن پیکسل‌ها هنگام نمایش رنگ مشکی در مصرف باتری هم صرفه جویی می‌شود.

نمایشگرهای ips ولی این حالت را نداشته و پیکسل‌ها باید رنگ مشکی را هم تولید کنند، پس به طبع استفاده از والپیپر مشکی یا فعال کردن حالت شب (night mode) در گوشی‌های با این نوع نمایشگر‌ تاثیری ندارد.

۱) برنامه DARKOPS AMOLED WALLPAPERS

اگر به والپیپر‌های تیره علاقه دارید و استفاده از آن‌ها را جذاب می‌دانید، پس حتما نگاهی به این اپلیکیشن داشته باشید، چرا که در آن فقط والپیپرهای تیره یافت می‌شود و جدا از آن می‌توانید در دسته‌بندی‌های متنوع به دنبال این نوع والپیپر بگردید.

با کلیک به روی هر والپیپر اطلاعات مختلف نظیر حجم، رزولوشن، تعداد دانلود و امکان ذخیر سازی و تنظیم آن به عنوان تصویر پس‌زمینه نمایش داده می‌شود و نکته‌ی مثبت دیگر این اپلیکیشن را می‌توان بدون تبلیغ بودن آن بیان کرد. سرچ این برنامه هم عملکرد خوبی داشته و می‌توانید به راحتی به دنبال والپیپر تیره مورد نظر خود بگردید.

۲) برنامه WALLI

اگر به دنبال برنامه‌ای با والپیپرهای جذاب و متنوع می‌گردید که بتوانید خود به خود تصویر پس‌زمینه گوشی را در زمان مشخصی تغییر دهید، پس حتما باید این اپلیکیشن را به روی دستگاه خود نصب کنید. شما در برنامه قادر خواهید بود که تا ۱۰ عدد از والپیپرهای دلخواه را به یک پلی لیست اضافه کرده و به آن زمان بدهید که به عنوان مثال هر ۴ ساعت یک‌بار به صورت خودکار تغییر کند (مانند پلی لیست از دکمه pause و resume و همچنین skip پشتیبانی می‌کند).

ویژگی جذاب دیگر این اپلیکیشن آن است که می‌توانید با کارهای هنرمندهای مختلف آشنا شده و درصورت علاقه آن‌ها را دنبال کنید.

۳) برنامه 3D WALLPAPER PARALLAX

والپیپرهای ۳ بعدی علاقمندان خاص خودش را دارد و در صورتی که شما هم جزو این دسته هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این برنامه را دانلود کرده و از تصاویر ۳ بعدی آن لذت ببرید. نکته‌ی مثبت این والپیپر‌ها عمق زیاد آن‌هاست که به لطف چند لایه بودن تصاویر این برنامه حاصل شده و زمانی که آن‌ را تنظیم کنید با تکان دادن گوشی سوژه به حالت ۳ بعدی جابه‌جا می‌شود که جذابیت خاصی به گوشی می‌بخشد.

توجه داشته باشید که استفاده از این نوع والپیپر تأثیر زیادی در مصرف باتری دارد، چرا که باید برنامه به صورت دائمی باز باشد و این افکت‌های ۳ بعدی را ایجاد کند.

۴) برنامه WALLDROBE

نکته‌ای که این برنامه را از برنامه‌های مشابه جدا می‌کند، کیفیت زیاد تصاویر موجود در این اپلیکیشن و همچنین تنوع بسیار بالای آن است. در این اپلیکیشن با هر سلیقه‌ای که داشته باشید برای شما والپیپر وجود دارد، تا حدی که در این برنامه دسته‌ای به نام iranian مشاهده می‌شود.

شایان ذکر است که برای استفاده از این برنامه مانند خیل عظیم دیگری از برنامه‌ها باید از فیلترشکن استفاده کنید. ناگفته نماند که سرچ این اپلیکیشن هم دقت بالایی داشته و می‌تواند در یافتن تصویر مناسب به شما کمک کند.

۵) برنامه DOPEWALLS

اگر از علاقه‌مندان به دنیای مارول و به طور کلی قهرمانان مختلف هستید، این برنامه با ارائه تنوع بالا در این زمینه می‌تواند به اپلیکیشن مورد علاقه شما بدل شود، چرا که به غیر از تنوع خوب تصاویر super hero، کیفیت آن‌ها نیز در حد کاملا مناسبی قرار داشته و می‌تواند به جذابیت گوشی شما کمک شایانی کند. (این برنامه نیز فیلتر بوده و برای استفاده از آن باید با فیلترشکن وارد شوید). این اپلیکیشن در دسته‌بندی‌های دیگر هم حرف‌هایی برای گفتن دارد و اینطور نیست که فقط مناسب علاقه‌مندان به والپیپرهای super hero باشد.

۶) برنامه oWall

اگر دوربین سلفی گوشی هوشمند شما هم در یک حفره داخل نمایشگر قرار گرفته و این موضوع باعث آزار شما می‌شود بهتر است نگاهی به این اپلیکیشن داشته باشید، زیرا که تلاش کرده با ایده‌های خلاقانه و متنوع والپیپرهایی خلق کند که بتواند انواع ناچ از جمله تکی، دوتایی و … را پوشش دهد.

با استفاده از این تصاویر به نوعی این ناچ تبدیل به بخشی از تصویر شده و بودن آن به کلی فراموش می‌شود. لازم به ذکر است که سرعت لود تصاویر در این برنامه کمی پایین بوده و برای دانلود والپیپر باید صبر بیشتری به خرج دهید.

شایان ذکر است که تمام لینک‌ها مربوط به برنامه گوگل پلی هستند و بعد از کلیک به روی لینک‌های قرار داده شده باید برنامه گوگل پلی را انتخاب کنید.

انتخاب گوگل پلی

۰ دیدگاه


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب بیشتر

معرفی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن سلامتی adidas Training

با پاندمی کرونا، بسیاری به اپلیکیشن‌های ورزشی و سلامتی روی آوردند. یکی از این اپلیکیشن‌ها که...

پارسا جهانبانی time-alt ۶ خرداد ۱۴۰۰

معرفی اپلیکیشن های پرورش و مراقبت از گل و گیاه

پرورش و نگهداری از گیاهان برای بسیاری از مردم آرامش بخش است، اما شاید آن‌طور که به نظر می‌رسد،...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

معرفی اپ های کنترل کننده میزان استفاده از گوشی

وابستگی شدیدی به گوشی هوشمند خود دارید؟ شاید استفاده از یک اپلیکیشن برای کنترل زمان استفاده از...

پارسا جهانبانی time-alt ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

آیا کلاب هاوس به میزان کافی امن هست؟

به احتمال بسیار زیاد اسم کلاب هاوس به گوش‌تان خورده است و حداقل هیاهویی که این برنامه در چند...

احسان نیک‌پی time-alt ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

برنامه های جانبی اینستاگرام ؛ ابزارهایی که برای ارتقاء کیفیت پیج خود نیاز دارید

اینستاگرام با یک میلیارد کاربر ماهانه تبدیل به بخشی از زندگی روزمره روی این کره خاکی (آبی ?)...

پارسا جهانبانی time-alt ۱۶ آذر ۱۳۹۹

معرفی ۱۱ اپلیکیشن چک لیست برای اندروید و iOS به همراه لینک دانلود

۳۰ اکتبر هر سال به عنوان روز جهانی چک لیست شناخته می‌شود. تعیین روزی برای این مفهوم در بین ۳۶۵...

فرهاد سعادت time-alt ۷ آبان ۱۳۹۹

10 اپلیکیشن کاربردی برای اندروید

امروزه شاهد اپلیکشن های زیادی برای گوشی های هوشمند هستیم و بالغ بر 2 میلیون اپلیکیشن در گوگل...

mahdi time-alt ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

معرفی اپلیکیشن های برتر شماره گیر و مخاطب برای اندروید

اپلیکیشن های شماره گیر و مخاطب، معمولا طرفداران زیادی ندارند. در اغلب موارد، اپلیکشین های شماره...

هادی غنی‌زادگان time-alt ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

معرفی 5 اپلیکیشن جدید و رایگان برای کاربران iOS

همانطور که اطلاع دارید، اکثر اپلیکیشن های iOS پولی می باشند و ما کاربران ایرانی از دانلود کردن...

سارا صباح پور time-alt ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

دانلود بهترین بازی های مرد عنکبوتی برای موبایل

مرد عنکبوتی یکی از قدیمی ترین کمیک های کمپانی مارول به شمار می آید. شخصیت مردعنکبوتی با داستان...

هادی غنی‌زادگان time-alt ۱۶ اسفند ۱۳۹۶