درباره سایمان دیجیتال

سایمان دیجیتال را بهتر بشناسید

چرا فروشگاه آنلاین؟

در واقع، به علت  بسیاری از نیازهای مردم، نیازهایی که باعث می شوند شما برای با ارزش ترین مورد در زندگی، اهمیت بیشتری قائل شوید،منظور از با ارزشترین مورد زندگی “زمان” است. “زمان” محتوایی فوق العاده معنادار که متاسفانه شاید معنای واقعی خود را در زندگی روزمره ی ما از دست داده باشد.برای یک خرید ساده بجای آنکه ساعت ها در ترافیک بمانیم،بجای آنکه ساعت ها آلودگی صوتی و جوی را به خود و عزیزانمان متحمل کنیم، بجای آنکه زمان بیشتری را در پیاده رو ها روبروی ویترین مغازه ها و یا شنیدن صحبت های جالب فروشندگان در وصف یک کالا صرف کنیم، می توانیم با صرف بهینه اندکی زمان ارزشمند، تجربه خریدی فوق العاده را داشته باشیم. خرید آنلاین از آنجایی می تواند فوق العاده باشد که ما برای انجام آن می توانیم تنها با چند کلیک ساده یک خرید خوب را انجام دهیم و ناگفته نماند که سایر زمان باقیمانده را در کنار خانواده سپری کنیم.

سایمان دیجیتال !!!

سایمان دیجیتال یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین موبایل و تبلت درایران است که با هدف عرضه ی کالاهای اصلی البته با قیمت های واقعا پایین و رقابتی ارائه خدمت می کند. اگرچه به ظاهر تعداد بسیار زیادی فروشگاه آنلاین وجود دارد، اما در واقعیت تعداد اندکی از این فروشگاه ها، کالاهای اصلی را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی به هموطنان تقدیم می کنند. متاسفانه خدمات پس از فروش عبارتی است که این روزها هیچ جایی در ذهن مردم این مرز و بوم ندارد و همچنین بیشتر افراد با شنیدن این چنین عباراتی ، بی اعتمادی  و نارضایتی در ذهن آنها تداعی می شود. خوشبختانه در طی سالیان متمادی فعالیت فروشگاه سایمان، به علت خدمات پس از فروش بی نظیر، روزانه تعداد بسیاری از هموطنان به جمع مشتریان ثابت این مجموعه اضافه می شوند.
فروشگاه سایمان یکی از بنیان گذاران ارائه خدمات واقعی پس از فروش در شهر تبریز در طی 12 سال اخیر می باشد و خوشبختانه در این وادی در شهرهای شمالی کشور صاحب نام می باشد. در سال 1394 خورشیدی، ما بر آن شدیم تا با راه اندازی فروشگاه آنلاین، با نام سایمان دیجیتال به کلیه هموطنان عزیز ارائه خدمات واقعی کنیم.

چرا سایمان دیجیتال ؟

فروشگاه های آنلاین بسیاری را روزانه می بینیم و یا از آنها خرید می کنیم اما پس از خرید میزان رضایت مندی به چه شکل است؟ پس از خرید میزان خدمات فروشنده به چه شکل است ؟ آیا فروشندگانی که همیشه مدعی فروش با قیمت پایین هستند، همانگونه که ادعا می کنند، به عهد خود وفا می کنند ؟ آیا به تنهایی نوشتن برخی موارد و تبلیغات بر روی آنها از جانب فروشگاه های آنلاین کافی خواهد بود ؟

ما در سایمان دیجیتال با شعار”یکبار امتحان کنید، یک عمر اعتماد کنید” در خدمت کلیه بزرگواران این مرز و بوم هستیم.

مشتری های سایمان دیجیتال…

متاسفانه مدتی است که فرهنگ مشتری مداری و واژه “مشتری” معانی خود را گم کرده اند، این روزها مشتری و مشتری مداری تنها به ابزاری برای کسب درآمد تولید شده است به این منظور که فروشندگان تمامی سعی خود را در آغاز یک داد و ستد به کار گرفته تا بتوانند تنها کالای خود را به مشتری فروخته، به سود مدنظر خود از آن داد و ستد رسیده و البته پس از آن مشتری ابزاری خود را کنار بگذارند.در طی این داد و ستد همواره ذهنیت فروشنده بر آن است که مشتری همچون ابزاری برای درآمد بوده و در پایان هر معامله کنار گذاشته می شود. اما سوال اینجاست، آیا واقعا این طرز فکر صحیح است ، آیا ترویج این گونه ذهنیت ها و فرهنگ ها را می توان مشتری مداری نامید ؟ قضاوت با شما !!!

اجازه بدهید، در این راستا گریزی بزنیم به ذهنیت سایمان دیجیتال نسبت به مشتری:

  • مشتری به فرد یا گروهی از افراد اطلاق می شود که ارزشی با آنها داد و ستد می شود.
  • مشتری مهمترین بازدید کننده در محدوده ی کار ما است.
  • مشتری ابزار درآمد زایی نیست بلکه همواره هدف کار است.
  • مشتری یک شخص بیگانه در کار نیست بلکه بخش مهمی از آن است.
  •  ما با انجام کار برای مشتری، لطفی در حق او نمی کنیم بلکه اوست که با فراهم کردن این فرصت به ما لطف می کند.
  • مشتری همواره محترم است.

سایر دلایل متمایز کننده…

ناگفته نماند شما همواره می توانید جدیدترین دستگاه های هوشمند همچون تلفن همراه، تبلت و یا ساعت هوشمند را از سایمان دیجیتال خریداری کنید. وجه متمایز کننده دیگر سایمان دیجیتال از سایر رقبا نوع سفارش کالاهای جدید می باشد. بسیاری از کالاهایی را که در سرتاسر بازار ایران نمی توانید خریداری کنید اما در بازار های جهانی عرضه شده است، می توانید با هماهنگی از طریق درگاه های ارتباطی با بخش فروش سایمان دیجیتال، به سفارش گذاشته و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه مورد نظر خود را با بهترین خدمات پس از فروش درب منزل تحویل بگیرید.

سرعت پاسخگویی بخش فروش، پیگیری سفارشات و خدمات پس از فروش بسیار بالاتر از سایر رقبای نام آور در این عرصه می باشد که خوشبختانه برای کلیه مشترکین دائمی فروشگاه سایمان دیجیتال امری صادق می باشد.